Permalänk

GoPro Hero 3 frågor..

Jag har några frågor kring GoPro Hero 3+ Black Edition.
Är totalt nybörjare med denna. Har letat lite på nätet. Men finner ingen riktigt bra info.
Köpte den beg.

Jag undrar alltså;

* Vilken video/film inspelning-inställning som är bäst?
* Finns det en funktion som tar bilder med jämna mellanrum hela tiden tills man stänger av/minneskortet tar slut.. tex? Hur gör man såna inställningar i så fall?
* Kan man välja att spela in film, utan att ljudet kommer med in i filmen från början?
* Vilket program är lättast! att redigera sina filmklipp i?

hoppas nån snäll människa har svar, att hjälpa mig med.

Permalänk
Medlem

1. Vad som är bäst, beror nog på situation och vad du ska filma..
2. Timelaps
3. Har inte sett något sådant, men du kan enkelt ta bort ljudet i ett redigeringsprogram.
4. Har bara använt Premiere PRO och Apples motsvarighet Final Cut.. och de är rätt så lättanvända trots många funktioner.

Finns vanliga Premiere, som har lite mindre funktioner och riktar sig till "Svenssons" också och en hel uppsjö andra bra och mindre bra redigeringsprogram.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD