Windows 10 färdigställs under veckan – godkänns för RTM

Permalänk

@Awakeruad: Jo, färgerna är lite skumma på vissa ställen.
De har dock fixat ikonerna sedan den builden du tog bilder av:

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB

Permalänk
Medlem

Hej,
jag har en viktigt Fråga.Vad hända när jag sen måste Umistallera Windows är sen det Erbjudade Win10
borta ella kan man igen uppdate Win 10- En stor Fel på Windows och Win 10 borta??????
Mvh.......Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av klaus:

Hej,
jag har en viktigt Fråga.Vad hända när jag sen måste Umistallera Windows är sen det Erbjudade Win10
borta ella kan man igen uppdate Win 10- En stor Fel på Windows och Win 10 borta??????
Mvh.......Klaus

När du har uppgraderat till Windows 10 och det är aktiverat och klart, laddar du ner ISO-filen för Windows 10 och lägger den på ett USB-minne tills du behöver ominstallera Windows 10. Om du har Windows 7 idag kan du behöva skriva in dess produktnyckeln efter ominstallationen av Windows 10.

Permalänk
Medlem

Tack,
men den OEM 10 få jag väll ladda från Windows,vet du den Sidan eller bättre har du en länk.Kanske först efter 29 Juli som win 10 komma ut.Mvh........Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av klaus:

Tack,
men den OEM 10 få jag väll ladda från Windows,vet du den Sidan eller bättre har du en länk.Kanske först efter 29 Juli som win 10 komma ut.Mvh........Klaus

Använd gärna Citera-knappen när du riktar dig till en viss person/visst inlägg, större chans att den personen ser ditt inlägg då.

Microsoft kommer inte att lägga upp nerladdningssidan förrän 29 juli skulle jag tro.

Permalänk
Medlem

Tack,har förstått-tru jag
Mvh......Klaus

Skrivet av CeciliaB:

Använd gärna Citera-knappen när du riktar dig till en viss person/visst inlägg, större chans att den personen ser ditt inlägg då.

Microsoft kommer inte att lägga upp nerladdningssidan förrän 29 juli skulle jag tro.

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av klaus:

Tack,har förstått-tru jag
Mvh......Klaus

Ja, det gick ju bra