Kan man få den amerikanska play butiken på Android?

Permalänk
Avstängd

Kan man få den amerikanska play butiken på Android?

Innan hade jag en Iphone 5 där det var lätt att byta mellan de olika affärerna, föredrog då den amerikanska. Nu i min Z3 dock så får jag upp massor av jäkla översatt skit så att man knappt fattar vad det är frågan om.

Kan man på något sätt byta vilken butik man vill ha?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sibirius:

Innan hade jag en Iphone 5 där det var lätt att byta mellan de olika affärerna, föredrog då den amerikanska. Nu i min Z3 dock så får jag upp massor av jäkla översatt skit så att man knappt fattar vad det är frågan om.

Kan man på något sätt byta vilken butik man vill ha?

Playbutikens språk beror på vlket språk du har i telefonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Innan hade jag en Iphone 5 där det var lätt att byta mellan de olika affärerna, föredrog då den amerikanska. Nu i min Z3 dock så får jag upp massor av jäkla översatt skit så att man knappt fattar vad det är frågan om.

Kan man på något sätt byta vilken butik man vill ha?

Tanka ner TunnleBear VPN så kan du hoppa runt lite som du vill.

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Kör engelska i min mobil, då blir alla appar på engelska också. Avskyr svenska översättningar på ex Twitter osv. Playstore etc är på engelska i mobilen me.

Playstore sidan https://play.google.com/store är alltid engelska för mig, kvittar vad jag har mobilen i.
Kör dock eng på alla sidor som youtube osv så den tar väl det med

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nackskägg:

Playbutikens språk beror på vlket språk du har i telefonen.

Skrivet av Zyces:

Tanka ner TunnleBear VPN så kan du hoppa runt lite som du vill.

Skrivet av JimmieSan:

Kör engelska i min mobil, då blir alla appar på engelska också. Avskyr svenska översättningar på ex Twitter osv. Playstore etc är på engelska i mobilen me.

Playstore sidan https://play.google.com/store är alltid engelska för mig, kvittar vad jag har mobilen i.
Kör dock eng på alla sidor som youtube osv så den tar väl det med

Jaha, så lätt var det alltså! Har varit något jag stört mig enormt mycket på. Laddade även ner Tunnelbear för att se vad den amerikanska playstoren erbjuder för godheter. Tack

Förresten, finns det något sätt så att telefonen kör auto correct på engelska istället för Svenska? Jag testade att köra med engelska tangentbordet men då försvann ju tyvärr åäö. Det finns inte så att man kan ställa in så att man kör på det enegelska tangentbordet men har kvar de svenska bokstäverna? Fast då blir det väl problem när man skriver på svenska istället förstår jag?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sibirius:

Det finns inte så att man kan ställa in så att man kör på det enegelska tangentbordet men har kvar de svenska bokstäverna? Fast då blir det väl problem när man skriver på svenska istället förstår jag?

Beror på vilket tangentbord du använder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Jaha, så lätt var det alltså! Har varit något jag stört mig enormt mycket på. Laddade även ner Tunnelbear för att se vad den amerikanska playstoren erbjuder för godheter. Tack

Förresten, finns det något sätt så att telefonen kör auto correct på engelska istället för Svenska? Jag testade att köra med engelska tangentbordet men då försvann ju tyvärr åäö. Det finns inte så att man kan ställa in så att man kör på det enegelska tangentbordet men har kvar de svenska bokstäverna? Fast då blir det väl problem när man skriver på svenska istället förstår jag?

Beror helt på ditt keyboard.
På samsung original är det olika val.
Ex jag har valt Svensk keyboard uppsättning, men auto correct på engelska och svenska (Kan välja ex bara engelska om jag vill)

Så har ÅÄÖ som vanligt svenskt men kan välja auto correct på vilket språk jag vill, ett eller flera samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Jaha, så lätt var det alltså! Har varit något jag stört mig enormt mycket på. Laddade även ner Tunnelbear för att se vad den amerikanska playstoren erbjuder för godheter. Tack

Förresten, finns det något sätt så att telefonen kör auto correct på engelska istället för Svenska? Jag testade att köra med engelska tangentbordet men då försvann ju tyvärr åäö. Det finns inte så att man kan ställa in så att man kör på det enegelska tangentbordet men har kvar de svenska bokstäverna? Fast då blir det väl problem när man skriver på svenska istället förstår jag?

Kör hellre med DotVpn för Google chrome, den är gratis och fungerar perfekt.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Jaha, så lätt var det alltså! Har varit något jag stört mig enormt mycket på. Laddade även ner Tunnelbear för att se vad den amerikanska playstoren erbjuder för godheter. Tack

Förresten, finns det något sätt så att telefonen kör auto correct på engelska istället för Svenska? Jag testade att köra med engelska tangentbordet men då försvann ju tyvärr åäö. Det finns inte så att man kan ställa in så att man kör på det enegelska tangentbordet men har kvar de svenska bokstäverna? Fast då blir det väl problem när man skriver på svenska istället förstår jag?

Jag skulle rekommendera att du testar swiftkey som både har tradionell input samt swype eller hur det nu stavas. Förutom detta kan den hantera 3 språk samtidigt tror jag det är. Molnsync osv så du får samma personliga ordlistor på alla enheter du använder är ju bra det med.

Permalänk
Medlem

Använd Hola bara, gratis och ingen tdatamängd begränsning. Tunnelbear får man bara 500MB/mån + extra om man registrerar sig om jag inte kommer ihåg fel.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Använd Hola bara, gratis och ingen tdatamängd begränsning. Tunnelbear får man bara 500MB/mån + extra om man registrerar sig om jag inte kommer ihåg fel.

Fast med Hola kan istället din uppkoppling säljas vidare till bot-nät...

http://www.idg.se/2.1085/1.628873/populara-vpn-tjansten-hola-...