Sökes raiding guild på WOW-Ravencrest

Permalänk
Medlem

Sökes raiding guild på WOW-Ravencrest

Tjenare alla! Söker en raiding guild på min ny levlade Restro Shaman.
Har tidigare erfarenheter av rading sen MoP HC(Monk), Highmaul(Monk, Druid, Prelle) och BRF HC (Prelle). Jag har bara spelat som healer i ca 2 år nu. Så kan lite om de.
När jag körde SoO normal med min Monk så healade jag 50% av radien själv och hade full mana, jag tycker de låter ganska mycket men vet inte vad andra säger om de.

Server - Ravencrest
Faction - Ally
Namn - Smågodis
Karaktär - Dvärg
Klass - Shaman
Spec - Restroation (Kan gå Elemental ifall healing plats inte finns)
Skype - xkiller3

Skicka ett PM till mig här, kommentera här eller adda min skype ifall jag verkar intressant.

//Grip

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Eller ja 97 nu iaf Tänkte att jag skriver ny levlad ist för att skriva exakta levlen

Permalänk
Medlem
Skrivet av GRlP3n:

Eller ja 97 nu iaf Tänkte att jag skriver ny levlad ist för att skriva exakta levlen

Ah, I mina ögon är en ny levlad kring ilvl 640-660 =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Ah, I mina ögon är en ny levlad kring ilvl 640-660 =D

haha jaja tyst nu De kommer

Hade du en guild eftersom du skriver btw?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GRlP3n:

haha jaja tyst nu De kommer

Hade du en guild eftersom du skriver btw?

Nä har bara lite att göra.
Min guild dog i april

wowprogress är ju helt klart bästa stället att hitta folk på.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Nä har bara lite att göra.
Min guild dog i april

wowprogress är ju helt klart bästa stället att hitta folk på.

Au fan de låter tråkigt... Lirar du själv nåt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GRlP3n:

Au fan de låter tråkigt... Lirar du själv nåt?

Ne, hittade ingen top 500 guild på frostmane så tog en paus.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Ne, hittade ingen top 500 guild på frostmane så tog en paus.

aha au fan. Fan måste hitta nån guild...

Permalänk
Medlem

Åhhh gamla ravencrest.
Ohhh the memories.
Var tvungen att trilla in på wowprogress och kolla vilka guilder osv som levde fortfarande.
Många nya men även gamla AlteracDeviants som jag var med en gång i tiden är fortfarande igång, med många gamla namn på roostern.
Samtidigt tråkigt att se att andra gamla guilder som Borked, Paragon, Pacifism, Clarity osv inte håller på fortfarande. Men några av dom har nog migrerat ijuförsig.

Har inte spelat sen vi var första guilden på servern (Hade flyttat gubben från RC då dock.) som dödade Ragnaross på HC under cataclysm tiden, och efter det så sålde jag mitt konto, när min Rogue var något så ovanligt som "komplett". Var ett beslut lite från ingen stans att sälja kontot och sluta spela, lade ut gubben för fantasi summa på blocket tyckte jag. Och fick svar 2 timmar senare om den var kvar och så köpte han den direkt.

Förlåt att jag highjacka tråden lite, men har inte spelat eller tänkt på WoW på så länge, så kom en tråd om RC upp i flödet och då kom alla minnen tillbaka

Lycka till i sökandet!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Åhhh gamla ravencrest.
Ohhh the memories.
Var tvungen att trilla in på wowprogress och kolla vilka guilder osv som levde fortfarande.
Många nya men även gamla AlteracDeviants som jag var med en gång i tiden är fortfarande igång, med många gamla namn på roostern.
Samtidigt tråkigt att se att andra gamla guilder som Borked, Paragon, Pacifism, Clarity osv inte håller på fortfarande. Men några av dom har nog migrerat ijuförsig.

Har inte spelat sen vi var första guilden på servern (Hade flyttat gubben från RC då dock.) som dödade Ragnaross på HC under cataclysm tiden, och efter det så sålde jag mitt konto, när min Rogue var något så ovanligt som "komplett". Var ett beslut lite från ingen stans att sälja kontot och sluta spela, lade ut gubben för fantasi summa på blocket tyckte jag. Och fick svar 2 timmar senare om den var kvar och så köpte han den direkt.

Förlåt att jag highjacka tråden lite, men har inte spelat eller tänkt på WoW på så länge, så kom en tråd om RC upp i flödet och då kom alla minnen tillbaka

Lycka till i sökandet!

Du behöver inte säga förlåt De är bara kul när folk berättar om sina äventyr i wow
Men de där wowprogress, Kan man hitta guilder där som man kan joina?