Oneplus 2 hittar ut i bilder från kinesisk tillsynsmyndighet

Permalänk

Jag förstår inte vad alla gnäller om. Vad jag förstått det måste inte den fysiska knappen användas om man inte känner för att använda den... Bara ett (one)plus i kanten helt enkelt

Permalänk
Medlem

Schysst att de använder fingerläsare som svenska Fingerprint Cards gjort i samarbete med Precise Biomatch Mobile!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Broken-arrow:

Kan få min hålla max två dagar om jag gör det ovan nämnda. Alltså undvika att ens använda mobilen.

Ska den hålla längre får man stänga av mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Två dagar låter inte "rätt" om du inget gör? Har du dålig täckning där du är eller har du annat igång som drar? Har du kollat vad som drar mycket?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Kan få min hålla max två dagar om jag gör det ovan nämnda. Alltså undvika att ens använda mobilen.

Ska den hålla längre får man stänga av mobilen.

Skickades från m.sweclockers.com

Då har du ganska dåligt batteri eller någon strömtjuv igång.
Ville inte använda den då jag väntade på screenprotector, hann ladda min S3 4ggr innan oneplus:en dog

Permalänk

Är faktiskt rätt sugen på denna mobil, är dock osugen på obytbart batteri.
Mitt största problem med mobiltelefoner är lätt batteritiden.

Visa signatur

Jag drömmer mardrömmar om att installera chassifläktar

Permalänk
Skrivet av LtnCharles:

Är faktiskt rätt sugen på denna mobil, är dock osugen på obytbart batteri.
Mitt största problem med mobiltelefoner är lätt batteritiden.

Ja speciellt när mobiltillverkare beräknar att batteriet håller ett år. Batteriet i min mobil innan jag bytte det var mer eller mindre slutkört och då har jag haft det i 2 år.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Ja speciellt när mobiltillverkare beräknar att batteriet håller ett år. Batteriet i min mobil innan jag bytte det var mer eller mindre slutkört och då har jag haft det i 2 år.

Och ännu jobbigare när det är Oneplus som inte direkt är ett stort märke på den svenska marknaden

Visa signatur

Jag drömmer mardrömmar om att installera chassifläktar