Permalänk
Medlem

iPhone 6 bild hjälp

Tjena!

Det är så att jag nyss köpte mig en ny iPhone då min förra gick i sönder. Allt fungerar näst intill perfekt. Problemet uppstod när jag skulle föra över mina bilder från min gamla iPhone 5. Det är så att jag har totalt 470 bilder under fliken Kamerarulle men när jag skulle synkronisera bilderna från min gamla Iphone synkroniserade den endast 370 av bilder resten av bilderna som jag fotograferat kommer inte in under fliken Kamerarulle?

Någon som vet hur jag löser problemet? Tack på förhand

Med vänliga Hälsningar, Mattias

Permalänk
Medlem

Har du sett över dina icloud inställningar?

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem
Skrivet av sipe46:

Har du sett över dina icloud inställningar?

Har gjort så mycket jag tror jag men är extremt dålig på icloud och hur man ska konfigurera allting så vet inte riktigt hur jag ska göra. Har du någon aning ?

Permalänk
Medlem

Har du sparat säkerhetskopian via iTunes eller iCloud?
iCloud har bara 5GB (om du inte köpt mer data) och använder du det när du skapar din säkerhetskopia så finns risken att allt inte kommer med.
Testa då istället att spara via iTunes på en dator och sen föra över säkerhetskopian till den nya telefonen.
/Sledde