Permalänk
Medlem

func kb-460 MX-red problem!

Tjenare, har ett func kb-460 mekaniskt tangentbord, och har nu upptäckt att när ja klickar in (t) så skriver den (tr). men (r) funkar däremot som vanligt. Jag har tagit loss alla tangenter och rengjort tangetbordet. testa då trycka in (t) utan tangenterna, och den skriver fortf (tr). nån som vet hur jag kan fixa detta???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smokeiyy:

Tjenare, har ett func kb-460 mekaniskt tangentbord, och har nu upptäckt att när ja klickar in (t) så skriver den (tr). men (r) funkar däremot som vanligt. Jag har tagit loss alla tangenter och rengjort tangetbordet. testa då trycka in (t) utan tangenterna, och den skriver fortf (tr). nån som vet hur jag kan fixa detta???

Hur gammalt är det? Jag hade reklamerat det.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smokeiyy:

Tjenare, har ett func kb-460 mekaniskt tangentbord, och har nu upptäckt att när ja klickar in (t) så skriver den (tr). men (r) funkar däremot som vanligt. Jag har tagit loss alla tangenter och rengjort tangetbordet. testa då trycka in (t) utan tangenterna, och den skriver fortf (tr). nån som vet hur jag kan fixa detta???

Testa det i en annan dator om du har möjlighet för att utesluta att det inte är mjukvarufel eller nåt annat i den aktuella datorn. Om samma fel kvarstår, reklamera.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Testa det i en annan dator om du har möjlighet för att utesluta att det inte är mjukvarufel eller nåt annat i den aktuella datorn. Om samma fel kvarstår, reklamera.

glömde bort att svara i denn tråd, var en (func) funktion som var aktiverad, lite smått förvirrande med nya saker ibland

Men problemet är iaf löst!