Hjälp med att återställa bilder och filmklipp från iPhone 5

Permalänk
Medlem

Hjälp med att återställa bilder och filmklipp från iPhone 5

Hej!

Nu lyckades jag att glömma att ta backupp på (tjejens) nya mobilen innan jag uppdaterade den till iOS 8.4, jajaja ja vet man ska alltid ta backup

Min fråga är, finns det någon här som har bra erfarenhet att något bra gratisprogram som man kan återställa dessa filer igen.
Annars blir det ingen myspys ikväll för mig
Tusen tack på förhand

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Uppladdning av bilder till iCloud inaktiverat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KiWo:

Uppladdning av bilder till iCloud inaktiverat?

Japp

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoltrix:

Ajaj, för att återställa raderade filer från min PC har jag testat verktyget Pandora Recovery, finns säkerligen bättre program. Ytterst tveksamt om det fungerar med en iPhone som "källa".

Permalänk
Medlem

Hittade en video om detta forut, googla lite pa "Restore images with locked iPhone". Hittade da en video som visade vart jag kunde ga in i datorn och hitta alla gamla bilder och filmer. Kan forsoka hitta lanken, men kan inte lova nagot (Sitter i USA och inte pa min egna dator)

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem
Skrivet av iFerz:

Hittade en video om detta forut, googla lite pa "Restore images with locked iPhone". Hittade da en video som visade vart jag kunde ga in i datorn och hitta alla gamla bilder och filmer. Kan forsoka hitta lanken, men kan inte lova nagot (Sitter i USA och inte pa min egna dator)

Ok

Visa signatur

$$