Flygresa - lättsamma/enkla spel?

Permalänk
Medlem

Flygresa - lättsamma/enkla spel?

Hej!

Blir en hel del resande för mig framöver.

Vad kan vi föreslå för spel som är producerade 2013+ och som är dugliga att köra på en 13" laptop pc. ?

Kanske turn-based? (Musen blir svår att få plats med...)

Alla förslag är välkomna. Pussel, strategi, etc.

Permalänk
Medlem

Köp en xboxdosa för pc och spela typ trine eller annat spel du kan lira med en xboxdosa.

Visa signatur

.:[Main System - Chassi: Fractal Design Define R2 XL - Moderkort: TUF Z370-PLUS GAMING - CPU: Intel i5-8600K - RAM: Corsair Vengeance 2133mhz 8GB x2 - GFX: Nvidia GeForce GTX 1080]:.
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Civilization är ju alltid trevligt om man gillar turbaserade strategispel
Rekommenderar dock Civ V framför Civ:BE

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

Ladda ner origin (skapa konto) ladda ner fifa eller så fixar du några lättare bilspel på steam som wrc och så köper du en liten pckontroll så kan du köra som på en konsol, har själv fördrivit många timmar på detta sätt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hatred ?

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Om du gillar kortspel så är Heartstone trevligt. Om du kan tänka dig att spela på telefonen så har nya Angry birds 2 precis släppt

Permalänk
Inaktiv

Jag rekommenderar "The Forge". En klient som låter dig spela det bästa kortspelet MTG. Förutom alla vanliga format så finns det ett singelplayer adventure mode, draft och commander. Vilket jag tycker är bland de roligaste.