Motorola Moto G 3rd gen till Sverige?

Permalänk
Medlem

Motorola Moto G 3rd gen till Sverige?

Sugen på denna lur, redan släppt i Europa men ser den ingenstans i svenska butiker, någon som har någon info om det? Har Motorola dumpat den skandinaviska marknaden?

Tror inte jag orkar vänta på svenska butiker om de fortfarande inte har någon info snart. Vilken sida från UK/Tyskland/etc ska man importera från för bästa garanti-villkor? Amazon.co.uk som gäller?

Permalänk

Någonting i augusti hörde jag. Men jag vet inte om jag tror på det alltså... såg att elgiganten hade 2gen och siba hade 1gen i butiken!
Finns att beställa från orange/expanses men det är bara 8gb versionen med 1gb ram

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av korvmannen:

Någonting i augusti hörde jag. Men jag vet inte om jag tror på det alltså... såg att elgiganten hade 2gen och siba hade 1gen i butiken!
Finns att beställa från orange/expanses men det är bara 8gb versionen med 1gb ram

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, såg på prisjakt men de butikerna var ju inte svenska? minns att det var en fransk flagga på typ alla. Och det är 2GB RAM 16GB versionen jag vill ha.

Permalänk
Medlem

Nu säljs den i flera butiker till en rimlig pris med tanke på vad telefonen erbjuder. Dock om man vill ha en 2gb Ram/16gb versionen, so finns den bara i en enda butik och även där så är den inte i lager (enligt prisjakt). Vet inte om jag ska vänta tills den kommer eller slå på en 1gb Ram/8gb versionen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800x3D | MSI X570 Tomahawk | Crucial Ballistix DDR4 2x16GB@3600MHz CL16 | MSI 6800XT Reference| Sabrent Rocket PCIe4 2TB | BeQuiet Dark Rock 4 Pro | Corsair RM850x v2 | BeQuiet Pure Base 500 | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Cherry | Logitech G305 | HyperX Cloud II Wireless

Permalänk
Medlem

Funderade själv på denna mobil ett tag men den fattas saker som gör den enligt mig värdelös till tex geocaching ingen kompass,,,, spel/appar med tilt för gyron sensorn finns ej osv
se länk
http://betanews.com/2015/08/11/10-things-you-should-know-about-motorolas-moto-g-3rd-gen/

det är säkert en bra lur för dom som ringer bara haha

Permalänk
Medlem

Comviq säljer den för 1995:-
http://webbutik.comviq.se/moto-g-3rd-gen.html?s=1029

i början hade de den för 1895:- dock.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Jag funderar på denna mobil åt min mamma men 16/2GB versionen verkar inte komma in förrän i slutet av september. Tror ni att man märker någon skillnad på versionen med 1GB mot för 2GB versionen om man inte håller på att multitaska så mycket?
Jag tycker att 1GB borde räcka men de flesta recensioner tycker att man ska ta 2GB versionen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Azodan:

Tror ni att man märker någon skillnad på versionen med 1GB mot för 2GB versionen om man inte håller på att multitaska så mycket?
Jag tycker att 1GB borde räcka men de flesta recensioner tycker att man ska ta 2GB versionen.

Skickades från m.sweclockers.com

Android.. *host*