http://www.marilyn.se/ = Bra/Dåligt?!?

Permalänk
Medlem

http://www.marilyn.se/ = Bra/Dåligt?!?

Tänkte eventuellt beställa en monitor från denna onlineåterförsäljare. Nu vill jag bara höra om någon har några bra eller dåliga erfarenheter av dom? Tack på förhand...

Luthor

Permalänk
Medlem

der verkar ju reko, men e de inte dyra? =P

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swoops
der verkar ju reko, men e de inte dyra? =P

Billigast i Sverige på den monitor jag vill ha, enligt Pricerunner i all fall... Blir nog till att beställa lite "skräp" imorgon...

Permalänk
Medlem

aha, får man fråga vilken du ska köpa ? =P

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk
Hedersmedlem

Kolla på buggy.no-ip.com istället, du kan hitta ännu billigare där, jag kollar aldrig datorprylar på pricerunner.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swoops
aha, får man fråga vilken du ska köpa ? =P

ViewSonic P90f, verkar vara en riktigt prisvärd monitor...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Kolla på buggy.no-ip.com istället, du kan hitta ännu billigare där, jag kollar aldrig datorprylar på pricerunner.

Nope, inte alls billigare där... Marilyn vill ha 3075:- medans billigast ÅF som buggy.no-ip.com har vill ha 3188:-

Permalänk
Hedersmedlem

Inwarehouse var billigare än Marilyn, och jag skulle mycket hellre ha köpt därifrån, de är väldigt bra.

edit: Inte för att jag har hört något dåligt om marilyn, men för att inwarehouse är kända, och de som jag har hört handlat där är nöjda.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Jag beställde en likadan skärm där i helgen + grafikkort.
Jag vet inget om leveranstider då jag inte fått min än
Men deras support är bra och de är snabba på att svara (tog typ 5min)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Inwarehouse var billigare än Marilyn, och jag skulle mycket hellre ha köpt därifrån, de är väldigt bra.

edit: Inte för att jag har hört något dåligt om marilyn, men för att inwarehouse är kända, och de som jag har hört handlat där är nöjda.

Jo, Inwarehouse gick ner ett par kronor idag... Men de finns inte med på buggy.no-ip.com...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvRider
Jag beställde en likadan skärm där i helgen + grafikkort.
Jag vet inget om leveranstider då jag inte fått min än
Men deras support är bra och de är snabba på att svara (tog typ 5min)

Håller med, har hört att de ska ha bra leveranstider... Och sedan kostar frakten bara 125:- oavsett hur mycket man beställer, jag slog till jag med, köpte monitorn och lite andra prylar (högtalare, mus, tangentbord)...

Permalänk
Medlem

bara så ni vet så kostar skärmen mindre på datorbutiken än på inwarehouse... dessutom har db skärmen på lager, det har inte inwarehouse vad jag kan se

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLn
bara så ni vet så kostar skärmen mindre på datorbutiken än på inwarehouse... dessutom har db skärmen på lager, det har inte inwarehouse vad jag kan se

Har du rätt i, men jag testade och samlade ihop samma prylar som jag köpte av marilyn.se och det blev 250:- dyrare hos datorbutiken...

Permalänk
Medlem

vad var det du köpte?

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLn
vad var det du köpte?

ViewSonic P90f 3075:-
Logitech Int. Nav. Keyb. 369:-
TARGUS Minimus Optisk 234:-
Philips Högtal. A2.310 353:-
Frakt för allt: 125:-

Totalt: 4156:-

Permalänk
Medlem

hur lång tid tog det att få hem grejorna jag bara undrar för jag ska nog beställa en DVD.......

rekomenderar du att beställa från dom

Visa signatur

HEj

Permalänk

ViewSonic P90f vart hittar du den lol fan jag kan ej hitta?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

menar du G90f?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Hedersmedlem

Iofs så kan det också bero på att det var 5 månader sedan tråden skrevs..

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk

hehe jo neox jävla bumper hehe han lura mig!!

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Vet någon vart man kan köpa en ViewSonic P90f föresten eller är det en gammal modell?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

hihi

Visa signatur

HEj