OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

50 invites per dag låter som årets skämt tbh. 500 skulle jag kanske gå med på. Men 50?
Aja, jag kör hårt på strategin att någon på swec får en invite och är lite girig och försöker sälja den

Problemet är ju att systemet gör att det eskalerar så fort att dom måste hålla hårt i invitesen...

50 idag och så får alla 1 invite att dela = 100 ikväll
50 imorgon -II- = 100 imorgon kväll + dom 200 som blev av dagens invites och så vidare..

Skulle jag springa på en invite till salu skulle jag självklart köpa den då jag är i behov av en ny telefon ganska snart men helst ser jag ju att denna lista funkar så man får en invite och kan skicka vidare en invite

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB
Plats 238.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en invite.
Plats 268.

Missade att skriva upp mig på listan i trådstarten så ligger på 268 istället.
Permalänk
Medlem

Är intresserad av en invite.
Plats 240.

Visa signatur

Desktop: R7 3700X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB

Permalänk

Plats 231

Permalänk

Även jag är intresserad
Plats 242

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

Problemet är ju att systemet gör att det eskalerar så fort att dom måste hålla hårt i invitesen...

50 idag och så får alla 1 invite att dela = 100 ikväll
50 imorgon -II- = 100 imorgon kväll + dom 200 som blev av dagens invites och så vidare..

Skulle jag springa på en invite till salu skulle jag självklart köpa den då jag är i behov av en ny telefon ganska snart men helst ser jag ju att denna lista funkar så man får en invite och kan skicka vidare en invite

50 idag, sen försvinner dom som inte skickar ut invites, sen så försvinner dom som skickar ut och ingen köper.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

50 idag, sen försvinner dom som inte skickar ut invites, sen så försvinner dom som skickar ut och ingen köper.

Invitesen som inte används inom 24 timmar är ju de som kommer att åka till invitelistan oneplus har satt upp https://oneplus.net/se/invites så nu mera borde inga invites försvinna utan bara skickas vidare på listan.

Permalänk
Medlem

Nej de invites som inte är använda efter 24h skickas vidare i deras officiella kö

*Edit
Whoops 1min sen

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

Invitesen som inte används inom 24 timmar är ju de som kommer att åka till invitelistan oneplus har satt upp https://oneplus.net/se/invites så nu mera borde inga invites försvinna utan bara skickas vidare på listan.

Bra det iallfall, bara lite bitter på detta invite system.

Permalänk

Är intresserad av en invite.
Plats 241.

Permalänk

Är på plats 110 på listan. Glömde bekräfta en 64gb hade inte suttit fel!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@EyeNEye:

Blev sugen på att köpa från AliExpress nu, stödjer den samma band som "Europa" versionen gör??

Oj, menade OPT

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Ligger stadigt på 242. Samma som mitt anställnings nr på jobbet för övrigt.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB.
Plats 243.

Permalänk
Medlem

Plats 244 ☺

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Plats 245 är intresserad av båda modellerna.

Permalänk

Plats 246, är intresserad utav 64GB

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

Är väldigt intresserad av 64gb! Har pengar nu så beställer asap.

Tack på förhand!

Edit: Har missat det här med hur man skriver in sig på listan?!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej Sweclockers. Jag skulle jätte gärna vilja ha 2 invites till OnePlus Two 64GB modellen. Kommer givetvis dela med med mig invites ifall jag får något. Det har jag gjort tidigare också
Plats: 246

OT: Skulle tidigare kunder av 1+1 få förtur till invites?

Permalänk
Hedersmedlem

Plats 247. 64GB är jag intresserad av.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Plats 248, är intresserad av 64GB

Permalänk
Medlem

Plats 249, intresserad av bägge modeller

Permalänk
Medlem

Plats 250, intresserad av 64GB!

Permalänk
Medlem

Plats 265 är intresserad utav 64 Gb modellen, köper direkt då jag nyligen blev berövad på min 1+1!

Skickades från m.sweclockers.com

Missuppfattning
Permalänk
Medlem

Plats 252 på listan. Jag är intresserad av 64GB-varianten.

Permalänk

Fattar inte hur jag skriver upp mig på listan?! Någon som har lust att hjälpa en vilsen själ?

Permalänk
Medlem

Gå in på denna länk. Skriv in alla uppgifter längst ner och skriv sedan i ditt inlägg här på forumet din plats och vad du ville ha

Permalänk
Medlem

Plats 251
Edit: Verkar som någon annan låg på plats 251 så jag kanske gjort fel men har plats 251 eller 253 kanske?

Har försökt att hitta vad den kommer att kosta, är det någon som vet? Om det inte är så mycket billigare så kan man ju lika gärna beställa från ebay eller liknande.

Permalänk

Jaha skrev den 1:e aug upp mig på plats nr 166. 64Gb önskas!