vidarekoppla vid okänt nummer

Permalänk

vidarekoppla vid okänt nummer

Hej det är så här att jag har två telefoner. Jag har en hos operatören tre. Köpte nyss en Z3+ vilket i sig är en jättefin telefon. Men den har ett problem. Min app automatic call recorder fungerar inte alls bra. Vilket leder till ett problem då jag säljer saker ganska ofta och folk gillar att ändra sina utsagon om bud och priser väldigt ofta.

Jag har därför kvar min gamla Samsung Galaxy S3 till just det syftet.

Jag undrar då således om det går att vidarekoppla endast samtal som inte finns i telefonboken på z3+ till min s3? Jag vet att man kan vidarekoppla vid ingen täckning eller vid uteblivit svar. Men jag är ute efter ett smartare program som tittar om jag känner personen i fråga eller ej innan den puttar samtalet vidare.

sen om någon duktig person vet så vore jag i övrigt lika glad för en lösning på automatic call recorder för sony z3+ för när jag använder programmet är ljudet överdrivet. Dvs går i clipping. Går inte att höra klart vad personen säger alls. Och när programmet spelar in så går det heller inte att gå från och till högtalare. Går du från luren till högtalare så fungerar det. Men går du tillbaka så hör inte motpartnern dig alls. Samma gäller headset. Samma program på min SGS3 fungerar kanonfint! Jag har voice call som källa på båda.

Visa signatur

Coolermaster Stacker 810. Asus rampage II Extreme x58. Core i7 990x 3.46ghz. 24GB Corsair XMS3. 2st Nvidia 295 Q-Sli. 2x120gb ssd, 1.5tb wd green, 640gb wd blue. (6x500gb raid6, 2x1tb raid0 på adaptec 5805) Corsair AX1200 psu. Lexicon Lambda Usb ljudkort. 2st skärmar + tv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svchost.exe:

Hej det är så här att jag har två telefoner. Jag har en hos operatören tre. Köpte nyss en Z3+ vilket i sig är en jättefin telefon. Men den har ett problem. Min app automatic call recorder fungerar inte alls bra. Vilket leder till ett problem då jag säljer saker ganska ofta och folk gillar att ändra sina utsagon om bud och priser väldigt ofta.

Vad säljer du för saker då om man får fråga? Min spontana reaktion blir istället: Varför vilja sälja till en oseriös köpare som inte håller vad denne lovat? Är det inte bättre låta bli att överhuvudtaget göra affärer med en sådan person då?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Min tanke är om det inte är enklare att ha ett separat telefonabonnemang till din gamla telefon istället? Så att dina affärskunder har ett nummer att nå dig på och dina privata vänner ett annat nummer.