Phonehouse vägrar kreditera min mobil
Hej, nu är det så att jag förlängde mitt abonnemang i slutet av förra året och tog ut en iPhone 6 plus, jag har redan lyckats haft telefonen inne på verkstad 3 gånger. Och dom 2 första gångerna jag lämnat har jag fått ut en trasig telefon som dom påstår ska vara "helt ny".. Nu är det inne för tredje gången på verkstad och jag bad butikschefen på phonehouse i borlänge att skriva med en kreditering till verkstaden (för det va tydligen så man skulle göra för att kunna reklamera produkten). Han sa att han skulle skriva en kreditering på en gång, sen när mobilen kommit till verkstaden ringer jag o min moster dit och dom säger att dom inte har fått någon kreditering med skickad men att dom kan lösa det iallafall och att verkstaden skulle höra av sig några dagar efter om 3 olika alternativ jag skulle få, att få tillbaka telefonen. eller häva köpet och det sista kommer jag inte ihåg, MEN! dom hörde aldrig av sig och vi ringer till verkstaden igen och då säger dom att det är butiken som ska sköta detta.. jätte konstigt tycker vi eftersom butikschefen sa att verkstaden skulle ta hand om det. så vi ringer till butiken igen och då säger han att det är verkstaden som ska sköta det iallafall.. vad ska man göra? och vad har jag rätt att få när jag varit tvungen o lämnat in telefonen 3 gånger pågrund av något som deras verkstad alltid gör fel? dom påstår att dom byter ut den till en ny varje gång men den har aldrig funkat som den ska..