Praktik platser inom IT support i Västerås?

Permalänk

Praktik platser inom IT support i Västerås?

Går el och energiprogrammet med inriktning dator och kommunikationsteknik på gymnasiet och håller på att leta efter praktikplats. Men har inte en aning om vilka företag man kan ringa och höra med. Någon annan här som kanske vet företag som brukar ta emot praktikanter?

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk

@warmerspy: Prova Nordea. Deras företagskundcenter sitter i Västerås tror jag. Jobbar många timmanställda inom Nordea, iaf på privatsidan så företagssidan kanske kan hjälpa till!

Permalänk
Skrivet av Hyperhorn:

@warmerspy: Prova Nordea. Deras företagskundcenter sitter i Västerås tror jag. Jobbar många timmanställda inom Nordea, iaf på privatsidan så företagssidan kanske kan hjälpa till!

Jo kan ju alltid försöka med det dock känns det lite som att Nordea kanske håller på med lite för avancerade saker för mig med tanke på att det är en bank osv men man kan ju alltid testa

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk

@warmerspy: Nja beror på Om du sitter i Kundcenter Support så är det mest inloggningsproblem och folk som inte kan det här med att virusskydd blockar vissa sidor och att dem vill installera BankIDmm. Sen att webläsarn blockar popupp saker eller att den inte tillåter att man skickas till en ny flik mm haha

Permalänk
Skrivet av Hyperhorn:

@warmerspy: Nja beror på Om du sitter i Kundcenter Support så är det mest inloggningsproblem och folk som inte kan det här med att virusskydd blockar vissa sidor och att dem vill installera BankIDmm. Sen att webläsarn blockar popupp saker eller att den inte tillåter att man skickas till en ny flik mm haha

Frågan är ju bara vart man ska ringa/maila för att få tag på rätt person

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|