Permalänk

Android på en Iphone

Hej!

En Vän till mig har en Iphone med Android på. Alltså Hälften av Funktionerna är Iphones och Hälften är Android t.e.x. Ska han fylla i lösenordet till wifi kommer Androids inställningar upp för att fylla i lösenordet och loggar han in på Instagram Vine Facebook (Appar med Inloggning) Kommer loggar in rutan upp och hjulet snurrar samma ruta som vid android när man klickat på logga in m.m. Hur gör han kan ni berätta jag har bara sätt folk på internet som har android på hela sin iphone men nu har han plötsligt hälften Android hälften iphone på sin Iphone

Permalänk
Medlem

Gissar att den är jailbreak:ad och att han har något tema eller en launcher eller något sånt.

Permalänk
Medlem

Han har fömodligen en launcher. Jag har själv använt en fast tvärtom. I.o.s på en Andriod. Varför inte bara fråga honom?

Permalänk
Medlem

Utan att ha någon djupare kunskap i ämnet gissar jag på att den är jailbreakad och att han har något tema.

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem

Jag antar att han kör jailbreak och Andrios appen. Har dock inte Iphone så kan inte säga att jag kan så mycket om detta.

Är det såhär du menar? http://imgur.com/a/EjyWU

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clockersss:

Hej!

En Vän till mig har en Iphone med Android på. Alltså Hälften av Funktionerna är Iphones och Hälften är Android t.e.x. Ska han fylla i lösenordet till wifi kommer Androids inställningar upp för att fylla i lösenordet och loggar han in på Instagram Vine Facebook (Appar med Inloggning) Kommer loggar in rutan upp och hjulet snurrar samma ruta som vid android när man klickat på logga in m.m. Hur gör han kan ni berätta jag har bara sätt folk på internet som har android på hela sin iphone men nu har han plötsligt hälften Android hälften iphone på sin Iphone

Inte lätt och läsa det där, men iaf så skriver du bara om saker som är som på android? Detta får mig att tro att han har någon iphonekopia från kina som kör android på den.

Permalänk

Visa android funktioner dyker upp på Iphone medan resten är som vanligt (Iphonens egna funktioner) Allting ser som vanligt ut som en vanlig Iphone när man låser upp den öppnar appar osv men vissa funktioner bli android funktioner

Jag tror det är ett Tema och Jealibreakd åt det hållet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Clockersss:

Visa android funktioner dyker upp på Iphone medan resten är som vanligt (Iphonens egna funktioner) Allting ser som vanligt ut som en vanlig Iphone när man låser upp den öppnar appar osv men vissa funktioner bli android funktioner

Jag tror det är ett Tema och Jealibreakd åt det hållet

Skickades från m.sweclockers.com

Tycker det fortfarande låter som han har någon billig iphonekopia från kina. Vad är det för iphone han har? Fråga han vad han gjort och uppdatera i tråden sen. Kolla om du kan gå in i inställningarna och scrolla längst ner till About phone och kolla version som den kör. Kan du det så är det ju en kopia han har.

Permalänk
Skrivet av creativ:

Tycker det fortfarande låter som han har någon billig iphonekopia från kina. Vad är det för iphone han har? Fråga han vad han gjort och uppdatera i tråden sen. Kolla om du kan gå in i inställningarna och scrolla längst ner till About phone och kolla version som den kör. Kan du det så är det ju en kopia han har.

Jag vet att det är en iphone 6 plus och apple loggan ståf på baksidan av telefon osv

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Clockersss:

Jag vet att det är en iphone 6 plus och apple loggan ståf på baksidan av telefon osv

Skickades från m.sweclockers.com

Exclusive: Dual-Boot Android on Your iPhone (iOS 7+)

Here's How To Hack Your iPhone 6 To Run Android Lollipop

Sen ser jag inte personligen meningen med varför man skulle vilja göra det.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

@Rajat: Du vet att det där var ett aprilskämt va? Samma video fanns fast ios på android.

Den andra länken du skrev handlar väl om androis va? Jag är inte insatt för fem öre men av det lilla jag vet så är väl det någon form av cydiatweak och är i princip massa widgetar?

Hur som helst så stämmer inte det med vad trådskaparen skriver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Du inser väl att den första länken var ett aprilskämt?

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XFTality:

Du inser väl att den första länken var ett aprilskämt?

Såg det nu, jag googlade bara och läste rubriken, inget mer

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.