Might and Magic 7 BETA.

Permalänk
Medlem

Might and Magic 7 BETA.

Hej!

Införskaffade en betanyckel från http://www.eurogamer.net/articles/2015-08-26-promo-3000-might... tror det finns några kvar om ni har tur.

Dock så gick det inte aktivera nyckeln i klienten, någon har varit så pass smart att de designat det så man måste aktivera koden på en separat sida https://mmh7.ubi.com/en/beta#

Jag kunde här aktivera koden, men spelet finns inte i mitt bibliotek, så jag kan inte göra så mycket. Undrar om någon har en lösning eller fått hjälp med detta?

Jag börjar bli lagom trött på katastrofen som är Ubisoft.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Här finns det nog nycklar också https://www.humblebundle.com/weekly

edit: inte nu längre, tyvärr.

Permalänk
Medlem

Jag fick prova i omgångar (prövade tiotal ggr väntade 1-2 timmar och igen) innan det fungerade för mig att aktivera på deras hemsida. Spelet dök upp för mig igår i UPlay och hade aktiverat den dagen innan.
Är rejält besviken på spelet. Tycker tyvärr att HOMM serien har gått utför sedan ett bra tag sedan.
Hade hoppats på någon förändring men där blev jag besviken.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wordian:

Jag fick prova i omgångar (prövade tiotal ggr väntade 1-2 timmar och igen) innan det fungerade för mig att aktivera på deras hemsida. Spelet dök upp för mig igår i UPlay och hade aktiverat den dagen innan.
Är rejält besviken på spelet. Tycker tyvärr att HOMM serien har gått utför sedan ett bra tag sedan.
Hade hoppats på någon förändring men där blev jag besviken.

Vad är du besviken på? Saknar känslan från Heroes V och bakåt.

Köpte VI men kom aldrig in i det, ojämn svårgihetsgrad och saknade för mycket, som det här med städerna...hur tänkte dom.
Har dom gått tillbaks till "det var bättre förr" i 7an eller är det fortfarande förlorat?

Permalänk

Fick en key till den här betan, vet inte varför. Den som vill ha den kan få ta den!

DPRRZG4PPKJA

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Vad är du besviken på? Saknar känslan från Heroes V och bakåt.

Köpte VI men kom aldrig in i det, ojämn svårgihetsgrad och saknade för mycket, som det här med städerna...hur tänkte dom.
Har dom gått tillbaks till "det var bättre förr" i 7an eller är det fortfarande förlorat?

Tycker det har förändrats allt för mycket av spelet med gränssnitt, AI, staden, hjältarna m.m. Tycker de har förändrat det allt för mycket och tyvärr allt till det sämre.
Finns säkert de som gillar det men inte för mig.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Storage Jar:

thx! för den som undrar så finns det nycklar kvar

Permalänk
Medlem

har ej testat spelet men undrar om det är likt homm 3 på något sätt?

mvh

Permalänk
Geeks Gaming

@criscros: Jag ska göra en lite video senare på hur jag tycker spelet känns. Men än så länge kan jag säga att jag gillar de starkt. Och då är jag ett stor fan av homm3

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

@criscros: Jag ska göra en lite video senare på hur jag tycker spelet känns. Men än så länge kan jag säga att jag gillar de start. Och då är jag ett stor fan av homm3

Wow låter lovande! jag gillade homm3 och homm4(hero användingen var ju bara för bra)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wordian:

Tycker det har förändrats allt för mycket av spelet med gränssnitt, AI, staden, hjältarna m.m. Tycker de har förändrat det allt för mycket och tyvärr allt till det sämre.
Finns säkert de som gillar det men inte för mig.

Har bara lirat någon timme men tycker det har mer känsla än föregångaren. För tidigt att säga men jag gillar det än så länge, känns som ett HOMM, vilket HOMM VI aldrig gjorde.

Såna här spel är ju en högst personlig upplevelse kan tilläggas :). Men anser att småsaker som animerade städer och stridernas känsla, samt kämpandet för resurser är centrala.

Permalänk
Geeks Gaming
Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Skrivet av Storage Jar:

Finns visst fortfarande nycklar kvar och de går utmärkt att göra redeem på men betan har utgått enligt uplay

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Finns visst fortfarande nycklar kvar och de går utmärkt att göra redeem på men betan har utgått enligt uplay

Ja, spelet har ju släppts så betan borde vara slut

Spelet är mycket bättre vid release än betan var btw. Inte lika seg AI bland annat. Gillar spelet än så länge.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |