Permalänk
Medlem

Huawei Watch

Någon annan som spanat in Huawei Watch och har några tankar?

Det är en av få smart watches som i mitt tycke faktiskt ser snygg ut, vilket trots allt känns högst relevant för den här typen av produkt.

Vet dock inte vad man ska tro om att det är just Huawei som står bakom. De är ju en kinesisk jätte inom telekomutrustning men jag har ingen erfarenhet av deras telefoner och andra konsumentprodukter som det ställs liknande krav på.

Hur pass konsumentvänliga är de, t.ex.? Kan man räkna med uppdateringar eller är produkterna mer eller mindre övergivna när de släppts?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Hedersmedlem

Jag håller med, den är riktigt het! Det blir troligtvis en sådan eller en 360v2 framåt hösten.

Uppdateringarna kommer väl från google iom att det är Wear som körs, så det borde inte vara några problem kan jag tycka

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Uppdateringarna av Android Wear kommer från Google, dock förekommer det ibland lite förskjutning mellan de olika tillverkarna ändå, detta då de vill lägga in sina märkesspecifika urtavlor och små egna appar.

Permalänk
Medlem

Någon som vet när den kommer att släppas? De har ju haft sin hemsida om klockan uppe i flera månader nu..

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hilton:

Jag håller med, den är riktigt het! Det blir troligtvis en sådan eller en 360v2 framåt hösten.

Uppdateringarna kommer väl från google iom att det är Wear som körs, så det borde inte vara några problem kan jag tycka

Skrivet av keyser:

Uppdateringarna av Android Wear kommer från Google, dock förekommer det ibland lite förskjutning mellan de olika tillverkarna ändå, detta då de vill lägga in sina märkesspecifika urtavlor och små egna appar.

Okej, det låter ju som att det iaf är lite bättre chans, kanske.

Skrivet av Sony?:

Någon som vet när den kommer att släppas? De har ju haft sin hemsida om klockan uppe i flera månader nu..

Verkar lite oklart när den kommer till Sverige. I USA ger den dock intryck av att vara på g (se t.ex. http://www.amazon.com/Huawei-Stainless-Suture-Leather-Warrant...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Den var riktigt snygg, tycker även Samsungs Gear S2 ser riktigt bra ut även om den ska köra Tiezen vad jag förstått. Tyckte själva roterande hjulet runt skärmen för att ta sig fram bland menyer oså..
Kort hands-on från The Verge: https://www.youtube.com/watch?v=-K_OlOaPhm4
http://www.samsung.com/global/galaxy/gear-s2/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)