Köpa ny telefon Huawei P8 Lite eller Huawei Honor 4x?

Permalänk
Medlem

Köpa ny telefon Huawei P8 Lite eller Huawei Honor 4x?

Hej. Då min nuvarande telefon har lagt av så tänkte jag köpa en ny telefon men då står tankarna emellan en Huawei Honor 4x eller en Huawei P8 Lite?
Vad tycker ni, har ni provat någon av dessa och är dom prisvärda?

//EDIT:
Har kollat och ända skillnaden egentligen är att Huawei P8 har en Octa-core prolle på 1.3 Ghz och en 5 tums skärm, medans Huawei Honor 4x Har en Octa-core prolle på 1.20 Ghz och 5.5 tums skärm
Pekar åt Honor 4x då den har lite större skärm. Men vill gärna veta vad ni tycker.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ok, ja det ser posetivt med Honor 4x

Permalänk
Medlem

Tror det är ett val vilken skärmstorlek du vill ha, prestandamässigt är de ganska lika.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Bump raderad*

Observera att det fortfarande inte är ok att bumpa. Denna gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§4.1 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Z3NT0S:

Ingen som vet något om dessa två telefoner?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...