SweClockers söker nyhetsredaktör

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Dimestam:

Vi är inga hippa medianissar utan ett gäng luttrade nördar, klart vi har koll på siffrorna.

Jaha kanske skulle skicka ut en ansökan men tror inte Swec vill vänta på mig tills december.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Har jag inte sett denna nyhet högst upp i flödet tidigare?
Fy Sweclockers, §4.1...

Visa signatur

Huvuddator: Ryzen 2700X EK HF vattenblock|32GB|RTX 3080 Alphacool Eisblock, 280 + 420 rad.
Server: AMD 3850|16GB|~3,5TB HDD|360 rad
Lullull: Rift+Touch|HOTAS Warthog|G27|PS5|Switch OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Rekrytera Yoshman.

Betala vad han än begär (kan tippa runt 80 kkr i månaden eller dyl) och ni kan inte få tag på en vare sig kunnigare eller mer datorteknikintresserad person på hela SweC.

Jag har för mig att han grät ut i tidningen (och med tidningen menar jag den enda papperstidning som dyker upp min brevlåda) över samma sak för ett tag sedan, att han inte hittade rätt kompetens, så han verkar ha samma problem. Fast, gissar jag, letar efter lite annan kompetensprofil.

Permalänk
Skrivet av Cyne:

Har jag inte sett denna nyhet högst upp i flödet tidigare?
Fy Sweclockers, §4.1...

Jo, dom bumpa upp denna Har gjort det tidigare med annan artikel med.

Skrivet av Aloysius:

Jag har för mig att han grät ut i tidningen (och med tidningen menar jag den enda papperstidning som dyker upp min brevlåda) över samma sak för ett tag sedan, att han inte hittade rätt kompetens, så han verkar ha samma problem. Fast, gissar jag, letar efter lite annan kompetensprofil.

Vilken tidning?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, dom bumpa upp denna Har gjort det tidigare med annan artikel med.

Vilken tidning?

Nu hoppar jag in och gissar; men tror han tänker på Ny Teknik. Personligen så tror jag dock att det är fel person.

Yoshman är baserad i Stockholm enligt sin egna profil, och Axis vill ha all FoU och personal i Lund (står även i artikeln i NyT).

Jag tror snarare att han jobbar på WindRiver i Stockholm om jag får gissa lite.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Livsnjutare 😎

Hade jag bott närmare hade jag helt klart ansökt!
Men inte så att jag flyttar eller pendlar med familj innehållande småbarn på 1 och 4..

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag tror inte jag är så nördig som jag tror att jag är.

Hoppas swec hittar en riktig jäkla nörd (i positiv bemärkelse) som räknar i binära tal, lever i ett rackskåp, borstar tänderna med AS5, kyler öl med peltier, byter gpu oftare än strumpor, inte har en enda vän som kallar dator för data, fortfarande spelar Gorillas (Qbasic) regelbundet, drömmer mardrömmar om windows ME och årligen lyssnar på sweclockers julsånger på repeat.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm