Köpråd: Musmatta för Razer Mamba 2015 edition

Permalänk
Medlem

Köpråd: Musmatta för Razer Mamba 2015 edition

Vilken musmatta/musplatta är bäst för en kommande razer mamba 2015 edition ?

§3.1 /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Hedersmedlem

@borckis *Rubrik förtydligad*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum se §3.1 i forumreglerna.
Välkommen till Sweclockers!
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@Kent: okej skapade precis detta konto men tack för tipset

Permalänk
Medlem

Jag använder denna musmatta: https://www.netonnet.se/art/dator/gamingspeltillbehor/gamingm...

Jag vet dock inte hur den musen kommer funka med musmattan.

Visa signatur

Chassi:Define R6 Moderkort:ASUS B450 STRIX Processor:Ryzen 3600Ram: 16GB vengeance 3600MhzHårddiskar: 256 GB SSD 850 PROGrafikkort GTX 1070ti

Skärm: XL2411Z
Zowie EC2-A
HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

musmatta

@1NstaNT: använder den musmattan just nu men vet dock inte heller hur den skulle fungera med mamban

Permalänk
Medlem

köpråd: musmatta til en razer mamba 2015 chroma

undrar vad man ska köra för musmatta till razer:s mamba 2015 chroma edition kör just nu med en standard steelseries soft mat men vet nt hur den kmr funka med mamban ?

Permalänk
Medlem

Låg sens, mjuk musmatta... hög sens, hård musmatta (har mina barn lärt mig)!

Razers egna, förslagsvis denna om hård (blinkar ju fint den med din mus)
https://www.youtube.com/watch?v=WPtQOt43Pvc
eller kanske deras goliathus?

Då det är mycket tycke och smak, personliga preferenser så testa gärna musen på ett par polares musmattor.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Hedersmedlem

@borckis *Trådar sammanfogade*

Observera att vi ej tillåter flera trådar om samma ämne (korspostning). Denna gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Valfri hård matta.
5G PTE sensorn tycker generellt inte om tygmattor, en nackdel med sensorn.

Permalänk
Medlem

@Gurk: tack för stöd men firefly är dock något för dyr för min smak bara för att få lite blinki blink...

Permalänk
Medlem

@Kent: okej visste inte detta och visste inte hur jag tog bort en gammal tråd