Nytt nättagg, diverse datordelar , 5.1 , vinterdäck mm

Permalänk
Medlem

Nytt nättagg, diverse datordelar , 5.1 , vinterdäck mm

Beställt vid Inet Helgkampanj Fractal Design Integra M nätagg, med blev sen beställning av Newtwon 1000 Watt, så bud på Integra M från 399 kr , inget under annars lämnas tillbaka.

Sandisk ReadyCache 32 Gb SSD med mjukvara, garanti + kvitto finns, 300 kr.

Betalsätt är Bank/Paypal.

Har även 2st Antec Earthwatts 500 Watt 80 Plus, 150 kr st och en Fractal Design Integra 400 Watt 150 kr.

Först till kvarn gäller på nedanstående, inga bud över eller under. Vid intresse kan bild/mer info fixas. Frågor i kommetarfält, EJ VIA PM.

Tyngre delar hämtas hos mig( Sollentuna ), resterande kan skickas mot frakttillägg , annars kan mötas centralt i Stockholm vid tillfälle. Köpare står för frakt.

Corsair XMS3 DDR3 4x2 Gb 2 kvitton per par och även garanti har jag för mig, ska bara leta upp kvitton, 250 kr /par. Säljes pga uppgradering.

Vid köp för 201 kr får du på nästa vara 30 kr rabatt ( gäller varor som kostar under 200 kr ).

Äldre Dell 19 tum . 100 kr
LL 15 tum, tv skärm, märke LL , S video, scart, + Scart kabel & DVI-VGA adapter. 200 kr
Äldre Fujitsu 17 tum 100 kr

Äldre stationära datorer , nätagg verkar fungera men dem startar inte, utan hårddisk och minne, har XP licens klistrad. 100 kr st.

TV & Ljud:

Äldre Sony 5.1 hemmabio med optisk in, inkl pelare, betongfot, kablar, högtalare är limmade till pelarna. 200 kr.

Tv bänk i trä och tjocka metalben, klarar tyngre apparater, 100 kr
Harry Potter Dödsrelikerna 1 & 2 3D , helt nya inplastade , båda för 100 kr.
2 st Äldre högtalare Luxor, RCA kontakt , 100 kr för båda.
2 st Jamo högtalare ena fungerar sisådär, båda för 100 kr
2 st Jamo högtalare fungerar sisådär , " röklukt ", skänkes vid köp.

Komponenter:

100 kr:

Gigabyte GTX460 utan kylare, 100 kr.
Äldre Nvidia grafikkort lös kylare utan skruvar, 100 kr.
Asus AM2 moderkort, 4 minnesplatser, 100 kr
Intel moderkort + Intel Core 2 Duo cpu + fläkt, tillagd ny kylpasta, 4 minnesplatser, 100 kr.
Smartphone docka USB 2.0 med HDMI, 2 USB, knappt använd. 100 kr
Bluetooth 3.5 USB adapter + USB Laddare + 3.5 Kabel 100 kr.
Deltaco HDMI Displayport adapter helt ny, 100 kr, kvitto
AM2 CPU, dualcore samt quad, 100 kr st.
MSI AM2 moderkort utan socketram, har VGA , 4 minnesplatser, 100 kr.
MSI AM2 moderkort med socketram, har VGA , 2 minnesplatser, 100 kr.
Asus HD6870 ej fungerande förutom fläkt, kan behöva bakas.

50 kr:

AMD CPU kylare , 50 kr st
2.5-3.5 Adapter, ny + skruvar, 50 kr st.
Diverse grafikkylare, bland annat ett för Sapphire 4870, 50 kr st
Äldre grafikkort dvi + vga, 50 kr
DDR2 Minne 1 Gb 50 kr st
Ny DVI-D 1.8m Kabel 50 kr
Ny VGA 1.8m Kabel 50 kr
IDE hårddisk varierande storlek 50 kr st
Äldre HP Multiskrivare kanske nån bugg, vissa med patroner, 50 kr.

30 Kr:
IDE DVD brännare 30 kr st, skänkes vid köp av annat.
Netgear Router 50 kr.
Kabel med Power-Knapp, 30 kr
Sata kabel 2 för 30 kr.

Spelkoder:
Kommer har en del från nyaste Bundle-stars ( http://www.bundlestars.com/all-bundles/game-makers-mega-bundl... ) , hade redan en del så säljer resterande till er som kanske och redan har en del och vill inte ha allt, går cirka +- 0 på detta så inget " gnäll " tack... 20 kr st.

Gameguru, RPG Maker VX Ace, Game Character Hub. Kommer kanske ha totalt 2-3 st av varje.

Kan även bytas mot annat spel ( gärna om nån har FTL liggandes, Steam kod /DRM Version ).

Annat:

Logitech Z-5500 andra ägare, sparsamt använt, inkl extra set med kablar utan bas/kontrollpanel, + ny lång optisk kabel, 1300 kr.

Vinterdäck med aluminiumfälgar , varit på en BMW 520, mycket bra mönster, 4 st för 2000 kr .

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad av am2 quad och Smartphone docka USB 2.0 med HDMI Begärt pris samt frakt?

Permalänk

200:-Fractal Design Integra M. Träff i city.

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Medlem

Inga problem , funkar för mig

Skrivet av Boriz:

Är intresserad av am2 quad och Smartphone docka USB 2.0 med HDMI Begärt pris samt frakt?

Permalänk
Medlem

Kan tillägga, ej uthämtat så inga bud under köppris.

Skrivet av Conditioned:

200:-Fractal Design Integra M. Träff i city.

Permalänk
Medlem

Intel moderkort + Intel Core 2 Duo cpu + fläkt, tillagd ny kylpasta, 4 minnesplatser, 100 kr.
inga modelbeteckning på dessa?

Asus HD6870 ej fungerande förutom fläkt, kan behöva bakas.

även am2 cpuer om ja kan få reda på model beteckningar:)

mvh

Permalänk
Medlem

Står bara asus tyvärr på Intel mobo, CPU modell okänd och vill helst inte lyfta av kylare.

Ok intresserad av grafikkortet ?

Phenom X3 var det tydligen, AM2+ stöd: http://www.cpu-world.com/CPUs/K10/AMD-Phenom%20X3%208450%20-%...

AMD Athlon 64 X2 . http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Athlon%2064%20X2%205200%...

Skrivet av criscros:

Intel moderkort + Intel Core 2 Duo cpu + fläkt, tillagd ny kylpasta, 4 minnesplatser, 100 kr.
inga modelbeteckning på dessa?

Asus HD6870 ej fungerande förutom fläkt, kan behöva bakas.

även am2 cpuer om ja kan få reda på model beteckningar:)

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

Står bara asus tyvärr på Intel mobo, CPU modell okänd och vill helst inte lyfta av kylare.

Ok intresserad av grafikkortet ?

Phenom X3 var det tydligen, AM2+ stöd: http://www.cpu-world.com/CPUs/K10/AMD-Phenom%20X3%208450%20-%...

AMD Athlon 64 X2 . http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Athlon%2064%20X2%205200%...

ok jag förstår men vad ligger frakten på för 775 paketet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

Står bara asus tyvärr på Intel mobo, CPU modell okänd och vill helst inte lyfta av kylare.

Ok intresserad av grafikkortet ?

Phenom X3 var det tydligen, AM2+ stöd: http://www.cpu-world.com/CPUs/K10/AMD-Phenom%20X3%208450%20-%...

AMD Athlon 64 X2 . http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Athlon%2064%20X2%205200%...

Eftersom det visade sig vara en tri-core och inte en quad så drar jag tillbaka mitt intresse.

Permalänk
Medlem

@Boriz:

Om intresset är så stort så kan jag plocka ur en quad jag använder och byta, säg till om intressant.

Intresse kvar för allt annat ?

Permalänk
Medlem

Antar det brukar väl vara ungefär 80 kr nåt sådant, kan försöka kolla upp.

@criscros:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

@Boriz:

Om intresset är så stort så kan jag plocka ur en quad jag använder och byta, säg till om intressant.

Intresse kvar för allt annat ?

Fortfarande helt klart intresserad av Smartphone docka USB 2.0 med HDMI. Kan swisha bara du kollar frakten

Permalänk
Medlem

Ok då tolkar jag som nej till quad.

Återkommer vid tillfälle med fraktinfo. Ska redigera betalinfo, har endast Bank/Paypal.

Skrivet av Boriz:

Fortfarande helt klart intresserad av Smartphone docka USB 2.0 med HDMI. Kan swisha bara du kollar frakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

Ok då tolkar jag som nej till quad.

Återkommer vid tillfälle med fraktinfo. Ska redigera betalinfo, har endast Bank/Paypal.

PP Funkar för mig om det är så

Permalänk

Får man se några bilder på v-däcken?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS Crosshair IV Formula | Phenom II X4 965 BE @ 3.9 GHz | Corsair 2X8GB 1866MHz | Radeon HD 5870 |
XFX PRO 750W | Antec Cooler H2O 620 | Define R4 |

Permalänk
Medlem

Absolut, kan ladda upp på filsajt och du bara laddar ner bilderna, skickar via PM

Skrivet av ferdi2050:

Får man se några bilder på v-däcken?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

Antar det brukar väl vara ungefär 80 kr nåt sådant, kan försöka kolla upp.

@criscros:

Har du minnen som passar till ?

Det är nämligen till en vän! Han behöver liksom en komplett dator som ska klara av lättare spel.. Om du har delar säg till för han är intresserad!

Mvh

Permalänk
Medlem

Visst har jag DDR2 minnen, finns i annonsen, bara att kolla vilka du föredrar , antal och minnesmängd

Skrivet av criscros:

Har du minnen som passar till ?

Det är nämligen till en vän! Han behöver liksom en komplett dator som ska klara av lättare spel.. Om du har delar säg till för han är intresserad!

Mvh

Permalänk
Medlem

Äldre Fractal Design nätagg såld till Alexozor

Permalänk
Medlem

"Asus AM2 moderkort, 4 minnesplatser, 100 kr"
Ingen modellbeteckning på det?

DDR2 Minne 1 Gb 50 kr st
Är det 800 eller 533Mhz?

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Det är ett Asus M2N-E SLI, tror nog jag har kvar drivrutiner + manual, kartong finns.

Minnen kan vara blandande, kan kolla vilka jag har, hur många vill du ha ?

Skrivet av Belzader:

"Asus AM2 moderkort, 4 minnesplatser, 100 kr"
Ingen modellbeteckning på det?

DDR2 Minne 1 Gb 50 kr st
Är det 800 eller 533Mhz?

Permalänk
Medlem

150 spänn för ett antec nätagg, kan hämta imorgon eller söndag.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

Inga problem, bara att komma förbi och hämta upp !

Detaljer inför imorgon via PM

Skrivet av Garvey:

150 spänn för ett antec nätagg, kan hämta imorgon eller söndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

Det är ett Asus M2N-E SLI, tror nog jag har kvar drivrutiner + manual, kartong finns.

Minnen kan vara blandande, kan kolla vilka jag har, hur många vill du ha ?

Det är ett moderkort i M2N serien jag söker, så det är helt klart taget för 100:-

2st minne blir bra, å helst 533Mhz om du har stycken likadana sådana, skall sitta i en dator som inte klarar mer och har redan 2x 512MB som är 533Mhz (datorn klarar inte mer än 3GB), jag vet att minnena automatisk klockas ner till vad som är lägst, men vill helst att de skall vara samma, för att slippa eventuellt minnes kompabitets problem.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

@Belzader:

Ok låter bra !

Nja du kan ju bli av med dinna 512 Mb och satsa på 4 st 1 Gb, är ju ingen för stor summa direkt, men vill du bara ha 2 så fine with me XD

Absolut ska kolla om jag har lägre klockade, annars kollar även några 512 Mb jag har som du kan få om jag inte hittar

Permalänk

hur många watt är fractal agget på?

Permalänk
Medlem

Det äldre är sålt, det nya oöppnad är denna http://www.inet.se/produkt/6909984/fractal-design-integra-m-6...

Skrivet av blueberrys:

hur många watt är fractal agget på?

Permalänk
Medlem

@Belzader:

Tjena, kollat igenom mina minnen ( ren jäkla jungel XD ) och lägsta jag hittat är 667: http://icecat.us/en/p/twinmos/8d23kk-tt/memory-modules-1GB+DD...

Hittat även andra matchade moduler 667, 2 Gb och 1 Gb , 2 Gb då säljes för 100 kr, 1 Gb för 50 kr enligt prislistan om intressant.

Har även Corsair CM2X1024-6400 800 Mhz DDR2 2x1Gb, 100 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunior:

@Belzader:

Tjena, kollat igenom mina minnen ( ren jäkla jungel XD ) och lägsta jag hittat är 667: http://icecat.us/en/p/twinmos/8d23kk-tt/memory-modules-1GB+DD...

Hittat även andra matchade moduler 667, 2 Gb och 1 Gb , 2 Gb då säljes för 100 kr, 1 Gb för 50 kr enligt prislistan om intressant.

Har även Corsair CM2X1024-6400 800 Mhz DDR2 2x1Gb, 100 kr.

Kortet jag planerade använda dem på är ett ASRock ConRoeXFire-eSATA2 vad som är förbaskat irriterande är att kortet i sig själv stöder 4GB (BIOS hittar det) men Windows hittar bara 3GB och nej inte 32bits OS begränsning då jag även provat 64bit OS, läste på interweb att det har med Intel styr chippet som inte klarar mer än 3GB... (och jag kommer reta mig på detta hela tiden om jag sätter dit 4GB..), därav anledningen till bara 2x1GB (2x 1GB + 2x 512MB = 3GB i (full) dual channel ).

Men till affären, jag kör på Twinmos minnena men tar även XMS2 minnena.
Så det hela blir moderkortet + 2x Twinmos + 2x Corsair XMS2 och då jag vill ha det skickat blir det även frakt kostnad (finns både DHL & Schenker ombud här, men posten funkar också).
PM mig summa och dina bank uppgifter, så för jag över pengar.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

@Belzader:

Inga problem, skickar via PM, tänkte skicka allt imorgon då jag också kanske skickar till andra medlemmar andra delar så slipper gå flera gånger hehe. Kollar också upp frakten inför imorgon så återkommer med det