Permalänk
Medlem

Steelseries rival?

Hej jag funderar på att köpa rival musen. Jag har små händer och använder Palm grip. Har ni något tips på mus så kan ni gärna säga det. Jag kommer nog köra mest fps spel och det skulle inte skade med två knappar extra så som det är på rival.
Tack för svar i förhand

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är en bra mus för pengarna. Har en mx518(eol) som slår Rival stort i byggkvalité (märks speciellt på sidoknapparna) men tycker ändå Rival känns jämförelsevis väldigt bra, kanske för att den är lättare möjligtvis. Rekommenderas.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Rival skulle varit mitt val ifall jag var tvungen att byta från Deathadder

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Jag tycker det är en bra mus för pengarna. Har en mx518(eol) som slår Rival stort i byggkvalité (märks speciellt på sidoknapparna) men tycker ändå Rival känns jämförelsevis väldigt bra, kanske för att den är lättare möjligtvis. Rekommenderas.

Okej. jag har hört att gummit på sidorna har gått sönder men är det något att oroa sig för?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oskar127:

Okej. jag har hört att gummit på sidorna har gått sönder men är det något att oroa sig för?

Skickades från m.sweclockers.com

Nejdå, jag har haft min i över ett år och gummit är fortfarande i bra skick!

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk

Hade min i ett år och gummit på sidan blev sletet, men jag misshandlade min mus då och då.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Gummit byttes ut till mer hållbart efter ett tag.
Då det slets bort alldeles för fort, var mjukare vid release än det är nu. Hårdare material som tåler mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar127:

Okej. jag har hört att gummit på sidorna har gått sönder men är det något att oroa sig för?

Skickades från m.sweclockers.com

Så ser den ut efter ett helt år, rekommenderas starkt.

Permalänk

Rekommenderar Zowie EC2-A, grym mus i min mening. Inga drivrutiner, plug and play med dpi-inställningarna 400/800/1600/3200 som man ändrar direkt med en knapp under musen.

Visa signatur

8700K | Asrock z370 Extreme 4 | Corsair LPX 16GB 3200Mhz | GTX 1080 | Corsair AX 750W | Samsung 850 Evo 500GB | Fractal Design Arc | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av NewCamps:

http://i57.tinypic.com/2uo4bgx.jpg

Så ser den ut efter ett helt år, rekommenderas starkt.

Äter du snacks vid datorn?

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Och såhär såg en hel del Rival ut innan, gummit var knappast bra tidigare.
Den vita o fnatic versionen fick dom nya sidorna först, sen byttes dom ut på vanliga rival efter det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av apelipell:

Äter du snacks vid datorn?

Datorn äter med mig kan jag tänka mig.