Permalänk
Medlem

Marshall London Phone?

Hej!

Har ännu inte sett någon tråd om den nya Marshall Phone
Finns det någon här ute som har fått tag i en redan? I sådannafall, hur funkar den?

Är nästan lite sugen på att uppgradera från Iphone 5s till Marshall

https://www.marshallheadphones.com/mh_us_en/london-phone

Permalänk
Medlem

@toffssen:
Behåll din 5s, den har bättre prestanda... Detta är den mest överprisade mobilen som finns. Köp den endast om du nu måsta ha 2 hörlurar uttag..

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

@toffssen:
Behåll din 5s, den har bättre prestanda... Detta är den mest överprisade mobilen som finns. Köp den endast om du nu måsta ha 2 hörlurar uttag..

Jaså?? Tycker den har fått bra reviews, det är väl dock inte allt. Men håller med om att den är galet dyr, läste någonstans att den klassades som en telefon för ca 2500kr om det inte hade varit för alla musikfunktioner.

Permalänk
Medlem

@toffssen: Precis. Max 2500kr. Så 5k är ju väldigt ovärt

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller använder dom ungefär samma säljargument som PonoPlayer som försökte översälja bitrate..?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Är det bara jag eller använder dom ungefär samma säljargument som PonoPlayer som försökte översälja bitrate..?

Jo det håller jag verkligen med dom, 1500kr extra för bra ljud

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser inte headsetet lite klent ut?
Kan ju iofs vara bra ljud ändå , men den mobil ska jag iaf inhandla.
Har ju fått riktigt bra betyg på musik sidan och det är ju det jag är ute efter i en mobil.
Vill ju höra på Disturbed och FFDP med tung bas

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Ser inte headsetet lite klent ut?
Kan ju iofs vara bra ljud ändå , men den mobil ska jag iaf inhandla.
Har ju fått riktigt bra betyg på musik sidan och det är ju det jag är ute efter i en mobil.
Vill ju höra på Disturbed och FFDP med tung bas

vet inte så otroligt mycket om ljud, men just bas är väl avhängigt av lurarna man använder?
Nåja.. Visa gärna bilder och berätta om den när du har den .. gillar vissa aspekter av designen helt klart

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Ser inte headsetet lite klent ut?
Kan ju iofs vara bra ljud ändå , men den mobil ska jag iaf inhandla.
Har ju fått riktigt bra betyg på musik sidan och det är ju det jag är ute efter i en mobil.
Vill ju höra på Disturbed och FFDP med tung bas

Jag har många gånger blivit förvånad över hörlurar som ser "klena" ut, dom där små jäklarna är nog riktigt tunga! Har själv ett Marshall headset (major) som jag älskar. Otroligt bra kvalité, och 800 är jag villig att betala för det! Läcker inge ljud alls, och har helt ok bas för priset