Företaget lightinthebox.com

Permalänk

Företaget lightinthebox.com

Hittade denan sidan och undrar om den verkligen är seriös?
Tex kan du hitta vattenpumpar för 56 kr
Länk till punpen

Och läser man verkar det vara fraktfritt vågar man beställa därifrån?
För det verkar för otroligt för vara sant

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

Fungerar säkert. Finns ju massvis av liknande sidor som fungerar.
Sen har jag aldrig förstått varför man medvetet skulle betala för skräp-kvalité bara för att det är billigt.

Skulle aldrig koppla in den där pumpen själv om jag hade fiskar jag var rädd om

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk

@bardbard:

Skulle nog aldrig använda den till ett akvarium det är mest för att exprementera xD men tror du att det blir exta utgifter tex frak vet vatt det står fri frakt men kan man lita på det?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

Kan säkert stämma, min fru brukar handla skit från en app som heter "Wish" (wish.com).
Också en massa skräp från Kina. Hon fattar fortfarande inte varför blusen hon köpt för 13:- har dåliga sömmar... fruntimmer...mummel..mummel...

Nåväl, de kör också på fraktfritt och mig veterligen så har de aldrig lagt på den avgiften trots att hon handlar fö 50:-.
Ganska otroligt då skiten skeppas från andra sidan jorden.

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Bacon-Matte:

@bardbard:

Skulle nog aldrig använda den till ett akvarium det är mest för att exprementera xD men tror du att det blir exta utgifter tex frak vet vatt det står fri frakt men kan man lita på det?

Är det ett Kina-företag är oftast fri frakt, gäller även på DX.com, allibabba och även E-Bay från de kinesiska säljarna.

Jag har köpt kablar, leds och annat småtjafs styckevis, alltså en order på totalt 5,50kr eller dylikt.
... Fri frakt.

Man kan ju undra hur det går ihop när bara ett simpelt frimärke kostar 7 spänn här i Sverige, och då skall detta skickas över halva jorden OCH är dessutom kuvert, emballage och själva produkten.

Man får lite dålig moral av att man kanske stödjer barnarbete bara :/

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Staten i Kina subventionerar exportfrakter, vilket gör att de kan skicka många varor gratis till stora delar av världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon-Matte:

Hittade denan sidan och undrar om den verkligen är seriös?
Tex kan du hitta vattenpumpar för 56 kr
Länk till punpen

Och läser man verkar det vara fraktfritt vågar man beställa därifrån?
För det verkar för otroligt för vara sant

Jag har handlat därifrån ett tjugotal gånger och det har aldrig varit några problem

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Skrivet av Mac83:

Jag har handlat därifrån ett tjugotal gånger och det har aldrig varit några problem

+1 för mig också. Kör bara!

Edit: Tänk på att du får vad du betalar för. Det är oftast väldigt undermålig kvalité.

Permalänk
Medlem

Såg att någon föreslog detta företag inför black friday och jag hittade en xbox 360 kontroll lite billigare.
Nu har jag tröttnat på all jävla epost som de skickar hela tiden. Men det verkar inte gå att avsluta prenumerationen då det inte finns något sätt att kontakta dem om man inte har laggt en order d.v.s. Men då jag skapade kontot efter att jag beställde kontrollen så har jag inget sätt att kontakta dem på. Gjorde det just pga att avsluta prenumerationen via kontoinställningarna. Men tji fick jag....
Man kan hittade en epost adress, men skickar man mejl dit så får man ett auto svar där det står att man måste gå via My orders och välja vilken order man vill ha hjälp med.

Nu har jag läst lite recensioner om företaget och folk verkar inte vara allt för glada. Får se hur det ligger till om två månader. Har jag fått kontrollen och det verkligen är en ny så får jag väl vara nöjd. Men är det en billig kopia eller om den inte är ny så får jag väl gå vidare med det.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

@ELF:
Ny lär den vara, men du får nog förvänta dig en kopia då dom i princip bara säljer kopior på saker.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem

Kan dumpa denna e-post adress här då den verkar gå till dem. Fick svar om att jag skulle tas bort från deras mailing list. Kan nämna att jag hittade den via en helt annan sida.

am@dropinthebox.com

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk

tänk på att moms kommer läggas på. +25% för totalvärdet för ordern inte för att de blir många kronor på 56:-.

de skickar med DHL eller om det är UPS mins inte riktigt något av de va de iaf.

sen kan tilläggas att de mesta de säljer är skit speciellt kläder det är typ engångsplagg och håller max en till två användningar och at tvätta i maskin är bara att glömma sömmarna går direkt...

vet detta pga att mitt ex beställde lite kläder där en gång och inget av plaggen höll mer än 1 användning typ.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon-Matte:

Hittade denan sidan och undrar om den verkligen är seriös?
Tex kan du hitta vattenpumpar för 56 kr
Länk till punpen

Och läser man verkar det vara fraktfritt vågar man beställa därifrån?
För det verkar för otroligt för vara sant

Jag har handlat led lampor därifrån och du får betala tull, men annars felfritt dem ca 5 gånger jag köpt lampor därifrån utan problem