Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Har ni fått era s6? Jag beställde söndagen den 27, de har inte ens packat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aseth222:

Har ni fått era s6? Jag beställde söndagen den 27, de har inte ens packat

Samma här, men nu har du lite bråttom, det är tisdag, det har alltså gått EN arbetsdag och det står att telefonen skickas efter 1-3 dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Min är skickad iaf.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Min är skickad iaf.

Fick nyss min skickad med. Går det att spåra försändelser från tele2?

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

Min skickades för ca en halvtimma sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

Min skickades för ca en halvtimma sedan.

När beställde du telefonen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizook:

När beställde du telefonen?

Söndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

ah, då skickas väl min imorgon. beställde den igår. fan lite små spänd ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizook:

ah, då skickas väl min imorgon. beställde den igår. fan lite små spänd ja

Känns skönt att uppgradera sig till det bästa för 1/2 av ordinarie pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

Känns skönt att uppgradera sig till det bästa för 1/2 av ordinarie pris

hahaha, jaa jag köpte precis en begagnad samsung s5. men fan med detta pris så måste man köpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizook:

hahaha, jaa jag köpte precis en begagnad samsung s5. men fan med detta pris så måste man köpa

Jag gjorde precis samma sak Bra att ha en vattentät slit och slängtelefon dock

Permalänk
Medlem

Är corsair-disken nått art ha? Bara läst lite som snabbast, men enligt Netonnet's data så har ju samsung 850 evo betydligt bättre IOPS för endast 200:- mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Någon mer som tänkte på att det ser ut som att HK Onyx Studio skickas från Hong Kong? Om den gör det kan det tillkomma tull och moms. Ser lite halvsjavig ut i allmänhet den sidan så jag skulle nog vara lite tveksam..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Någon mer som tänkte på att det ser ut som att HK Onyx Studio skickas från Hong Kong? Om den gör det kan det tillkomma tull och moms. Ser lite halvsjavig ut i allmänhet den sidan så jag skulle nog vara lite tveksam..

Jo, fanns många tveksamheter med den sidan. Synd att jag missade Webhallens helgerbjudande för 1290kr

Permalänk

Ganska bra erbjudande. Eller vad tycker ni?

(OBS: 200/1000HZ, 3D, 4K)

http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/216492-samsung_4...

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Fick nyss min skickad med. Går det att spåra försändelser från tele2?

Tyvärr verkar det inte vara möjligt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Tyvärr verkar det inte vara möjligt.

Dåligt. Då måste man ju vänta på avin vilken brukar komma dagen efter man egentligen skulle kunna hämta ut paketet.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Dåligt. Då måste man ju vänta på avin vilken brukar komma dagen efter man egentligen skulle kunna hämta ut paketet.

Jo, visst är det så. Men tänk på att vi fått en ordentlig rabatt på en av de mest attraktiva mobiltelefonerna på marknaden för ett pris som du inte kommer hitta någon annanstans, inte ens inom 1-2år. Man kan nog vänta en dag extra.

Kanske får man sms avi eftersom man fyllde i mobilnr. under leveransen.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Entusiast

För den som funderar på ett köp av LG G Flex 2 så ha dessa omdömen i åtanke...
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=374

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidde:

Jo, fanns många tveksamheter med den sidan. Synd att jag missade Webhallens helgerbjudande för 1290kr

beställt en precis på dustin för 1316kr, borde vara najs också: https://www.dustinhome.se/product/5010819348/onyx-studio

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wille1504:

LG G Flex 2 är ruskigt prisvärd just nu hos flera återförsäljare. Pixmania är billigast med 3419kr, men även 3800 hos Proshop är ett kap.

Är väl bäst att köpa på Tele2 och få en LG G Watch R på köpet. Dessutom kan man lägga på inbyteskampanjen och får då betala 3000 kr för både klockan och telefonen om man har eller tecknar ett abonnemang (utan bindingstid).

http://www.tele2.se/mobiltelefoner/lg/lg-g-flex-2-16gb

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick avi för Galaxy idag! Beställde i fredags kväll tror jag. Skickades igår.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Fick avi för Galaxy idag! Beställde i fredags kväll tror jag. Skickades igår.

Grattis!

Hoppas på att min kommer imorgon.

Permalänk
Medlem

Är telefonerna från tele 2 upplåsta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eawo:

Är telefonerna från tele 2 upplåsta?

Ja det ska de vara enligt vad jag har fått fram

Visa signatur

Chassi: Antec P183 - Moderkort: Gigabyte GA-X58A-UD3R - PSU: Corsair VX 550w
CPU: Core i7 950, 3,06GHz - Kylare: Noctua NH-U9B - GPU: Gigabyte GeForce GTX 460 OC
HDD: 1TB Samsung 7200RPM - SSD: Corsair SSD Force Series 120GB - Minne: Corsair 6GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thureson:

Är väl bäst att köpa på Tele2 och få en LG G Watch R på köpet. Dessutom kan man lägga på inbyteskampanjen och får då betala 3000 kr för både klockan och telefonen om man har eller tecknar ett abonnemang (utan bindingstid).

http://www.tele2.se/mobiltelefoner/lg/lg-g-flex-2-16gb

Skickades från m.sweclockers.com

Inbyteskampanjen gäller inte på LG G Flex 2 så 1000kr rabatt får man inte.

Permalänk

Hej

Beställt S6 men fick inbytesmöjlighet - gäller det inte på dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jahaja:

Inbyteskampanjen gäller inte på LG G Flex 2 så 1000kr rabatt får man inte.

Vart hittar du denna infon för när jag leker runt lite så kommer jag till kassan med en G Flex 2 med en telefon som ger 1200 i inbyte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Fick avi för Galaxy idag! Beställde i fredags kväll tror jag. Skickades igår.

Skrivet av PlexGear:

Grattis!

Hoppas på att min kommer imorgon.

Fick min avi idag, men såg den inte förens nu. Bra gjort!

Beställde förövrigt i Söndags, så snabba var de ändå.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Har hämtat ut min galaxy idag. Snabb leverans. På kvittot som skickades med paketet står det fullpris. (Ser väl bra ut om man vill sälja telefon vidare) men lite fundersam blev jag. Stämmer inte överens med det jag fick på mailen. Vet inte Hur dom vet att telefon jag skickar till dom är min, inget papper förutom fraktsedeln man skickar med. Får hoppas allt går bra