Steam kreditkort verifikationsproblem

Permalänk
Medlem

Steam kreditkort verifikationsproblem

Hej.

Jag har råkat ut för ett problem och undrar hur om ni vet hur man löser det. Jag har lagt in pengar på Steam och använde ett Eurocard vilket inte använder någon bank så vitt jag vet, Kortet jag använde är visst overifierat av någon konstig anledning så jag inte kan använda steam-marknaden. Eftersom eurocard inte använder sig av någon online mobil bank så kan jag inte verifiera kortet. Jag letar efter någon/några som har råkat ut för detta problem och kan hjälpa mig.

OBS: Jag kan inte göra något steamsupport konto så att kontakta steamsupport är inte aktuellt.

Tack.

Permalänk
Medlem

Om jag minns rätt så sker vertiferingen automatisk om 7 dagar, så det är bara att vänta. Du behöver ha koll på banken enbart om du vill göra en manuel vertifering direkt

Permalänk
Medlem

Detta är väl ingenting som kan hjälpa dig just nu men på Swedbank kan du använda e-kort där du bestämmer vilken summa det ska vara och hur länge det ska gälla. Då gör det ett nytt kort till dig, har du någon annan bank borde det finnas något liknande där.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Tack båda två för hjälpen men jag hittade en lösning som skall funka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dookey:

Tack båda två för hjälpen men jag hittade en lösning som skall funka.

Skönt att du hittade en lösning. Skriv gärna lösningen här. Det hjälper väldigt ifall någon hittar denna tråden när dom googlar eller söker på Sweclockers, och behöver därmed inte skapa en ny tråd.