WinPhone-Instagram-reklamfilm i ens ström- går ej att ta bort eller blockera? Ens med 6tag

Permalänk
Medlem

WinPhone-Instagram-reklamfilm i ens ström- går ej att ta bort eller blockera? Ens med 6tag

Hej,

För ett par dagar sedan fick jag ett inlägg i min ström med kossor, det var "Bregottfabriken" som var ansvarig för en film.
Igår fick jag Preemreklam, även där en film. I officiella iOS o Android verkar det finnas ett alternativ att ta bort inlägget ur ens ström och blockera avsändaren* - detta saknas i Windows Phone-betan. Man kan blockera en användare men det verkar bara blockera ens bilder för dom, det är i alla fall vad som står när man gör det.

Det finns inget alternativ för att spärra en användare (från att göra inlägg i ens ström) eller att ta bort inlägg i ens ström i nyaste 6tag heller verkar det som.

Ämnar inte byta från Windows OS (vi får se efter 10 dock) så är detta svansången för mitt rätt korta instagramliv? Tänker inte ha en ström där var tredje inlägg är reklamfilm.

Tack för alla tips / förkunnanden.

*"Sponsrad" -> Jag gillar inte det här kontot == inlägget försvinner ur ens ström och kanske inga fler Bregottmodeller. Man får säkert göra det för varje reklammakare.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)