Permalänk
Medlem

Black friday

Hallå kungar!

Det är ju som så att Black friday nalkas. Frågan är om det faktiskt är värt att hålla i sitt iver att köpa grafikkort tills på tisdag, eller om de realiseringar som faktiskt sker kommer vara av någon betydelse. Någon som har erfarenhet av det? Vet att Netonnet inte kör black friday, men bl.a så kommer CDON köra på.

Vad tror ni? Är datorkomponenter något som reas ut (exempelvis 970, 980, R9 serien osv)

EDIT::: Haha jag hade helt och hållet misstagit mig på datumet. Det är förstås nästa månad.
Skönt. Då kan jag sätta sprätt på pengarna imorgon istället. Men det är kanske ändå relevant med en tråd om black friday!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorvald:

Hallå kungar!

Det är ju som så att Black friday nalkas. Frågan är om det faktiskt är värt att hålla i sitt iver att köpa grafikkort tills på tisdag, eller om de realiseringar som faktiskt sker kommer vara av någon betydelse. Någon som har erfarenhet av det? Vet att Netonnet inte kör black friday, men bl.a så kommer CDON köra på.

Vad tror ni? Är datorkomponenter något som reas ut (exempelvis 970, 980, R9 serien osv)

Det brukar finnas en hel del bra reor, men inte alltid så många av varje grej, så man får vara på hugget

Det var nog sänkningar på alla möjliga komponenter förra året.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

@Thorvald: Tisdag? Det är väll endå i november, dagen efter thanksgiving?

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackeagle:

Det brukar finnas en hel del bra reor, men inte alltid så många av varje grej, så man får vara på hugget

Det var nog sänkningar på alla möjliga komponenter förra året.

Såpass! Då blire nog att hålla utkik!

Permalänk
Medlem

Det är bara att läsa black friday-tråden från förra året så vet du vad du kan förvänta dig.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

@Naga: Kikat lite på den. Ännu mer relevant blir ju att jag helt misstagit mig på datum

Permalänk
Medlem

Det är ändå 5 veckor kvar tills Black Friday. Det är den 27 november.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorvald:

hålla i sitt iver att köpa grafikkort tills på tisdag[/u]

Black friday eller tisdag, välj en.

Visa signatur

🖥: CPU: Intel Core i7-4790K Mobo: Asus Maximus VII Gene GPU: ASUS GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance Pro 16GB 2133Mhz SSD: Samsung 840 EVO 250GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W CPU-kylare: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Arc Mini
🎧: Sennheiser PC 363D
📱: LG G6
🎧: Sony WH-1000XM2