Permalänk
Medlem

Låt råd?

Någon som kan länka en låt som är i denna stilen? känner mig lugn av de thx

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk
Skrivet av Sunezata:

Någon som kan länka en låt som är i denna stilen? känner mig lugn av de thx

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Kompisen som blivit knäpp av det var just på rättegång på grund av misshandel, på grund av problematiken så var samhällstjänst inte aktuellt så det blir terapi i stället. Fixar han inte att hålla sig under den tiden så blir det fängelse.

Ja det är en av kompisarna... Har sett andra som kommit och gått... Det är faktiskt den bittra sanningen. Sanningen är en jävla massa problem helt enkelt.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Kompisen som blivit knäpp av det var just på rättegång på grund av misshandel, på grund av problematiken så var samhällstjänst inte aktuellt så det blir terapi i stället. Fixar han inte att hålla sig under den tiden så blir det fängelse.

Ja det är en av kompisarna... Har sett andra som kommit och gått... Det är faktiskt den bittra sanningen. Sanningen är en jävla massa problem helt enkelt.

Jag supportar inte droger över huvud taget. vet att snoop dogg röker gräs. gillar bara låten.
Sorry om du tog illa upp <3

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Indeed, och det mest tragiska är att dom oftast inte märker av det själva

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Det är ju synd att glorifiera droger när--- Folk tillslut blir otroligt knäppa av det.

Kompisen som blivit knäpp av det var just på rättegång på grund av misshandel, på grund av problematiken så var samhällstjänst inte aktuellt så det blir terapi i stället. Fixar han inte att hålla sig under den tiden så blir det fängelse.

Ja det är en av kompisarna... Har sett andra som kommit och gått... Det är faktiskt den bittra sanningen. Sanningen är en jävla massa problem helt enkelt.

Skrivet av darrefreak:

Indeed, och det mest tragiska är att dom oftast inte märker av det själva

Tråden handlar ju dock inte om droger utan liknande låtar. Det kan lika gärna bara vara med melodi. Man behöver inte tycka om texten för att gilla låten, så dra inte upp någon diskussion som inte behövs nu.

Ont: Denna tycker jag är grymt skön:

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av solomon:

Tråden handlar ju dock inte om droger utan liknande låtar. Det kan lika gärna bara vara med melodi. Man behöver inte tycka om texten för att gilla låten, så dra inte upp någon diskussion som inte behövs nu.

Ont: Denna tycker jag är grymt skön:
https://www.youtube.com/watch?v=Sb3XfrCtjVU

Den va as skön! Tack!

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Det känns som tråden trivs bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

*tråd flyttad*

Det känns som tråden trivs bättre här

Tack

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!