LG G3 vs Galaxy Note 3 vs Oneplus 2

Permalänk
Medlem

LG G3 vs Galaxy Note 3 vs Oneplus 2

LG G3 vs Galaxy Note 3 vs Oneplus 2, vad tycker ni och varför?

Permalänk
Medlem

Note 3 för att jag har en och den är så jävla fab.

Men aså.. Vad vill du diskutera?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av Rivera:

LG G3 vs Galaxy Note 3 vs Oneplus 2, vad tycker ni och varför?

Jag har en Note 3 och var nöjd med den i cirkus 5 månader sen började den strula(frysa, program krascher, personer kunde inte ringa mig men jag kunde ringa dem) . Men då har jag ju också första modellen (då den precis kom ut). Gillar dock deras OS och hur stor den är. (5.7tum) Riktigt skön att spela och se på videos på. Och följer med en massa redigerings program och kontors program.

Lämnade in den en gång men vart inte bättre efter det så sket i saken och levde med det bara. btw så har jag haft den i 2 år nu. ´Säger inte att det är samma fel på alla note 3. Men ville bara nämna vad jag tycker om det.

mvh

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av DreinLifeOfYou:

Jag har en Note 3 och var nöjd med den i cirkus 5 månader sen började den strula(frysa, program krascher, personer kunde inte ringa mig men jag kunde ringa dem) . Men då har jag ju också första modellen (då den precis kom ut). Gillar dock deras OS och hur stor den är. (5.7tum) Riktigt skön att spela och se på videos på. Och följer med en massa redigerings program och kontors program.

Lämnade in den en gång men vart inte bättre efter det så sket i saken och levde med det bara. btw så har jag haft den i 2 år nu. ´Säger inte att det är samma fel på alla note 3. Men ville bara nämna vad jag tycker om det.

mvh

Låter som problem med mjukvaran, installerade du om android någon gång?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Rivera:

Låter som problem med mjukvaran, installerade du om android någon gång?

Skickades från m.sweclockers.com

japp, ominstallerat till fabriks minst 4 gånger och uppdaterad till det senaste lite efter. vart lite bättre med senaste OS uppdateringen

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro