var försiktig med NetOnNet

Permalänk
Medlem

var försiktig med NetOnNet

tjena tjena. förväntar mig inte riktigt några diskussions svar eller något liknande till det här. jag ville bara göra detta som en varning till er som planerar på att köpa saker från NetOnNet.
jag skrev ett inlägg på deras facebook sida för en liten stund sedan, och jag har inte direkt lust att skriva om allting, och försöka förklara mig med andra ord, så jag drar en direkt copy and paste från det.

!!!KÖP INTE PRODUKTER FRÅN NETONNET!!!
vet inte hur många gånger jag har skrivit här och fått lämna in min laptop för dom fortsätter bara förstöra skiten. kan gå igenom snabbt vad som har hänt. dom sålde mig en trasig produkt men felen var så små så jag brydde mig inte. efter ett tag pajja hårddisken. den åkte in hos netonnet. några månader senare åkte den in igen för att den krasha hela tiden. dom sa att det inte var något fel på den. några veckor senare skickar vi den med samma felrapportering, och då byter dom moderkort, för då kan deras dumma idioter till "reparatörer" förstå att något är fel. den kommer sen tillbaka med en fläckt som har blivit sönder tryckt (bladen snurrade i taket på boxen. klart tecken på att dom har bara tryckt ner skiten och inte brytt sig om att metall kan böjas). den skulle sen fixas, men garantin tog slut, så vi beställde en ny fläckt och fixade det själva. HAH, det som skulle tagit netonnet tre veckor tog mig knappt tio minuter. starkt jobbat från netonnet, ennu en gång.
så nu har jag också ett grafikkort som är trasigt i datorn. ett annat någorlunda klart tecken på att människan som satte i moderkortet gjorde något extremt fel.
tycker det också är skoj, för min andra dator har det också varit problem med, men den är egen byggd, och där har i princip varenda problem tagit något runt 10-40 minuter att fixa, och det har alltid blivit fixat utan att andra problem uppstår.
om du köper från netonnet ska du veta att deras "kundservice" är ett annat ord för "hej vi tar dina pengar och förstör din skit mer, så vi kan ta mer pengar från dig".

hoppas detta ger någon viss uppfattning om deras hyffs. visst, det kan varit jag som har haft otur med personal där, men ärligt talat, sånt här borde inte hända fyra gånger om.

Permalänk
Skrivet av mwahh:

tjena tjena. förväntar mig inte riktigt några diskussions svar eller något liknande till det här. jag ville bara göra detta som en varning till er som planerar på att köpa saker från NetOnNet.
jag skrev ett inlägg på deras facebook sida för en liten stund sedan, och jag har inte direkt lust att skriva om allting, och försöka förklara mig med andra ord, så jag drar en direkt copy and paste från det.

!!!KÖP INTE PRODUKTER FRÅN NETONNET!!!
vet inte hur många gånger jag har skrivit här och fått lämna in min laptop för dom fortsätter bara förstöra skiten. kan gå igenom snabbt vad som har hänt. dom sålde mig en trasig produkt men felen var så små så jag brydde mig inte. efter ett tag pajja hårddisken. den åkte in hos netonnet. några månader senare åkte den in igen för att den krasha hela tiden. dom sa att det inte var något fel på den. några veckor senare skickar vi den med samma felrapportering, och då byter dom moderkort, för då kan deras dumma idioter till "reparatörer" förstå att något är fel. den kommer sen tillbaka med en fläckt som har blivit sönder tryckt (bladen snurrade i taket på boxen. klart tecken på att dom har bara tryckt ner skiten och inte brytt sig om att metall kan böjas). den skulle sen fixas, men garantin tog slut, så vi beställde en ny fläckt och fixade det själva. HAH, det som skulle tagit netonnet tre veckor tog mig knappt tio minuter. starkt jobbat från netonnet, ennu en gång.
så nu har jag också ett grafikkort som är trasigt i datorn. ett annat någorlunda klart tecken på att människan som satte i moderkortet gjorde något extremt fel.
tycker det också är skoj, för min andra dator har det också varit problem med, men den är egen byggd, och där har i princip varenda problem tagit något runt 10-40 minuter att fixa, och det har alltid blivit fixat utan att andra problem uppstår.
om du köper från netonnet ska du veta att deras "kundservice" är ett annat ord för "hej vi tar dina pengar och förstör din skit mer, så vi kan ta mer pengar från dig".

hoppas detta ger någon viss uppfattning om deras hyffs. visst, det kan varit jag som har haft otur med personal där, men ärligt talat, sånt här borde inte hända fyra gånger om.

Ugh en till KÖP INTE PRUDUKTER FRÅN (insert name here) så vart är diskussions värdet den här gången?

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

Du fattar att det inte är Netonnet som själva reparerar grejerna va?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Du fattar att det inte är Netonnet som själva reparerar grejerna va?

förlåt, låt mig omformulera mig. de folket som jobbar med NetOnNet, för att reparera komponenter. det var det snubben sa i support chatten där jag fråga om hur lång tid det tar, och hur det går till. om det nu går på något annat sätt, förlåt mig, men det var deras egen personal som sa att det skickas till deras verkstäder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwahh:

förlåt, låt mig omformulera mig. de folket som jobbar med NetOnNet, för att reparera komponenter. det var det snubben sa i support chatten där jag fråga om hur lång tid det tar, och hur det går till. om det nu går på något annat sätt, förlåt mig, men det var deras egen personal som sa att det skickas till deras verkstäder.

ny regat konto... bara denna post.. ändå tar man tiden för att lägga till en avatar?
synvilla för att man ska tro att personen varit här länge och nytt konto för att personen vill vara anonym?..

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Reggade du dig bara för att copy-pastea ditt eget Facebook-inlägg, där du generaliserar hela kedjan efter en olycklig incident?

Och varför bemödar du dig ens med att skicka in datorn om du nu är ett sånt tekniskt geni som löser alla problem på 10min.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Reggade du dig bara för att copy-pastea ditt eget Facebook-inlägg, där du generaliserar hela kedjan efter en olycklig incident?

Och varför bemödar du dig ens med att skicka in datorn om du nu är ett sånt tekniskt geni som löser alla problem på 10min.

handlar inte bara om incidenten. handlar om deras kundservice like väl mycket.
och varför inte fixa det själv? får det gratis via garantin. första problemet var en hårddisk, så där var det ett val mellan att betala för det själv, eller få det gratis via firman.
i princip samma sak med moderkortet. handlade bra mycket om att bara inte orka görat, när man har blivit lovad service från firman.

och ja, gjorde acc-et för att dela detta. försöker helt enkelt bara dela min historia och min syn på firman.
"oj vad liv snubben har. skriver om något sånt skit på en hemsida." welp, ville göra något med min kväll som jag egentligen hade planer för, men eftersom grafikkortet börjar lägga av blev de mesta inställt.

tar och stänger tråden. tydligen så kom det inte fram så bra i första posten, men gjorde inte det här för diskussions material.
den enda anledningen till detta var att uppmärksamma. kan lika gärna görat som stängd.

Permalänk

Jag vill inte va den som är den, men...
Först och främst så kan du inte säga att nån sålde dig en trasig dator UTAN att ha gjort något åt det. Är varan felaktig ska den reklameras för det felet inom rimlig tid, gör man inte det får man acceptera att det kortet är utspelat. Det väger ingenting.
Antagligen så var det ingen hårddisk krasch, utan snarare trasiga filer som orsakar dina krascher.
För om en hårddisk kraschar så kraschar den bara en gång och inte "hela tiden". Vad gjorde du själv för felsökningar, eftersom du säkert kan säga att hårddisken kraschade?

Varför dröjer det veckor innan den reklameras för samma fel?

Självklart tar det inte särskilt lång tid att montera en fläkt, men jag hoppas att du förstår, som tidigare poängterats här i tråden, att Netonnet inte är sin egna verkstad utan man använder en verkstad som tillverkaren har flaggat som auktoriserad. Detta innebär att den här verkstaden antagligen har löjliga volymer med datorer dagligen. Majoriteten av servicetiden går alltså ut på att datorn måste vänta på sin tur, sen på reservdelar och sedan på sin tur igen. Tråkigt men nödvändigt ont om man vill behålla garantier osv.

Teknikern börjar med att försöka återskapa felet, därefter gör man en ominstallation(fabriksåterställning) om felet är borta så var det inget tillverkningsfel. Är felet kvar börjar man felsöka hårdvaran, som byts/repareras därefter.

Vad har du gjort för felsökning på grafikkortet för att veta att det är defekt?

Ska man klaga/kritisera ska man göra det sakligt och med goda underlag. Det här inlägget känns som vilken fjortonåring som helst som bara anser att han/hon är världsbäst och har hela lagboken bakom sig.

Självklart tråkigt att du råkat ut för det du har, men det här är inte lösningen.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

welp, en sista post then.

Skrivet av blojmonster:

Jag vill inte va den som är den, men...
Först och främst så kan du inte säga att nån sålde dig en trasig dator UTAN att ha gjort något åt det. Är varan felaktig ska den reklameras för det felet inom rimlig tid, gör man inte det får man acceptera att det kortet är utspelat. Det väger ingenting.
Antagligen så var det ingen hårddisk krasch, utan snarare trasiga filer som orsakar dina krascher.
För om en hårddisk kraschar så kraschar den bara en gång och inte "hela tiden". Vad gjorde du själv för felsökningar, eftersom du säkert kan säga att hårddisken kraschade?

Varför dröjer det veckor innan den reklameras för samma fel?

Självklart tar det inte särskilt lång tid att montera en fläkt, men jag hoppas att du förstår, som tidigare poängterats här i tråden, att Netonnet inte är sin egna verkstad utan man använder en verkstad som tillverkaren har flaggat som auktoriserad. Detta innebär att den här verkstaden antagligen har löjliga volymer med datorer dagligen. Majoriteten av servicetiden går alltså ut på att datorn måste vänta på sin tur, sen på reservdelar och sedan på sin tur igen. Tråkigt men nödvändigt ont om man vill behålla garantier osv.

Teknikern börjar med att försöka återskapa felet, därefter gör man en ominstallation(fabriksåterställning) om felet är borta så var det inget tillverkningsfel. Är felet kvar börjar man felsöka hårdvaran, som byts/repareras därefter.

Vad har du gjort för felsökning på grafikkortet för att veta att det är defekt?

Ska man klaga/kritisera ska man göra det sakligt och med goda underlag. Det här inlägget känns som vilken fjortonåring som helst som bara anser att han/hon är världsbäst och har hela lagboken bakom sig.

Självklart tråkigt att du råkat ut för det du har, men det här är inte lösningen.

Lycka till!

uppskattar att du förstår. hårddisken la bara av en gång. när den blev utbytt försvann det problemet, tur nog, men det var då det uppstod problem med moderkortet.
varför det tog veckor var för att det var problem som till en börjar var något vi trodde skulle försvinna (trodde det var överhettning till en början, tills det började hända i idle).
jag kan inte säga att jag har gjort en felsökning på gpu'n, men alla problem lutar sig mot det (spel som får flickers och inte kan ladda saker korrekt är det vanligaste och mest noterbara problem).

edit: har tbh inte den blekaste aning hur man stänger tråden här. om det måste göras av någon admin, gör gärna det.

Permalänk
Medlem

Har faktiskt haft bra erfarenhet med netonnet.
Dock deras personal i butik (Borås) har varit en katastrof, när det gäller
dator komponenter.
Men utöver det så har jag inget alls att klaga på, kanske att dom borde få in Mer prylar
som saknas i sortimentet som man då måste beställa från ex Inet eller liknande.
Denna gång så räddade Kjell & company mig ^^

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Skrivet av mwahh:

vet inte hur många gånger jag har skrivit här och fått lämna in min laptop för dom fortsätter bara förstöra skiten. kan gå igenom snabbt vad som har hänt. dom sålde mig en trasig produkt men felen var så små så jag brydde mig inte

1: skyll dig själv läs på Konsumentköplagen är det fel på en produkt å du inte lämnar in den så är det inte netonnet fel, Du måste reklamera den felaktiga varan hos företaget inom skälig tid efter att du upptäckte felet, har du inte gjort det för att du inte bryr dig ?

2: lär dig normal felsökning det är en Stationär dator ? inte CERN partikelaccelerator vi snackar om.

edit
så du har felsökt ett grafikkort på en dator där du inte vet vilken del det är som fungerar?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

1: skyll dig själv läs på Konsumentköplagen är det fel på en produkt å du inte lämnar in den så är det inte netonnet fel, Du måste reklamera den felaktiga varan hos företaget inom skälig tid efter att du upptäckte felet, har du inte gjort det för att du inte bryr dig ?

2: lär dig normal felsökning det är en Stationär dator ? inte CERN partikelaccelerator vi snackar om.

edit
så du har felsökt ett grafikkort på en dator där du inte vet vilken del det är som fungerar?

tydligen har du inte förstått så mycket från vad som har skrivits. problemen till en början var små, som i riktigt små. jag brydde mig inte till en början, för jag tänkte inte kritisera företaget över en sån liten sak.
sa aldrig att jag inte kan felsöka en dator, och sa aldrig att det var en stationär dator. ta o läs några andra posts, pls.

Skrivet av Grönahunden:

edit
så du har felsökt ett grafikkort på en dator där du inte vet vilken del det är som fungerar?

nu har jag ärligt talat ingen aning vad du snackar om. vet att i princip allt fungerar just nu, för att jag själv fick byta fläkten, vilket var det stora problemet jag hade sist, vilket också gjorde så jag inte kunde använda laptopen (fläkten slog i taget av boxen, vilken gjorde att den knappt snurra, vilket ledde till överhettning och höga ljud). nu när jag kan använda laptopen, får jag tydliga problem som riktar sig mot grafikkortet.

igen, läs tidigare posts och försök igen.

Permalänk
Avstängd

Du har haft otur. Jag har inte haft problem med mina produkter jag köpt via dom ännu.

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwahh:

tydligen har du inte förstått så mycket från vad som har skrivits. problemen till en början var små, som i riktigt små. jag brydde mig inte till en början, för jag tänkte inte kritisera företaget över en sån liten sak.

Du får gärna ge lite mer detaljer, vad var det för små fel? Anledningen till varför man måste reklamera i tid är just för att små fel kan med tiden bli stora fel.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwahh:

problemen till en början var små, som i riktigt små. jag brydde mig inte till en början, för jag tänkte inte kritisera företaget över en sån liten sak.

Nej, varför skulle du göra det? Säg att du köper en Acer-laptop av Netonnet. Ifall den är defekt, vems är felet? Inte NetonNet's iallafall.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

små felen var saker som att nätverkskortet la av då och då (bara wifi tho). har sladd så var inget jag brydde mig om. den blåskärma också en två gånger i veckan. antog att det var överhettning (tills det hände i idle).

right, så menar inte att det är netonnet's fel att den hade småfelen, vilket alla datorer kan ha ibland. menar att deras externa verkstäder började ha sönder skiten mer och mer när hdd'n dog.

Permalänk
Skrivet av mwahh:

nu har jag ärligt talat ingen aning vad du snackar om. vet att i princip allt fungerar just nu, för att jag själv fick byta fläkten, vilket var det stora problemet jag hade sist, vilket också gjorde så jag inte kunde använda laptopen (fläkten slog i taget av boxen, vilken gjorde att den knappt snurra, vilket ledde till överhettning och höga ljud). nu när jag kan använda laptopen, får jag tydliga problem som riktar sig mot grafikkortet.

igen, läs tidigare posts och försök igen.

En sak förstår jag inte, varför lämnade du inte tillbaka datorn omedelbart när du märkte att fläkten var trasig från verkstad?

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

En sak förstår jag inte, varför lämnade du inte tillbaka datorn omedelbart när du märkte att fläkten var trasig från verkstad?

welp, denna skulle åkt tillbaks om garantin inte tog slut. fick i princip tillbaka den några dagar innan jag åkte ner till göteborg, för att vara hos den andra delen av familjen. då vi faktiskt skulle lämnat in den i nedre delen av sverige, behövde det göras inom två veckor, då jag skulle åka tillbaks, upp i sverige. fråga supporten, och då sa dom att det skulle ta tre veckor. under tiden jag var nere gick garantin ut, hence varför vi fick köpa ny fläkt och fixa det själva.

Permalänk
Medlem

Fick en dålig hamburgare på donken, ät inte där.
Fick en ljummen dricka på Ica, handla inte där.
Saknade lite ketchup på korven på Sibylla, ät inte där.

Din logik är idiotisk då det är DU som har gjort felet genom att inte lämna in den direkt.

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Skrivet av mwahh:

welp, denna skulle åkt tillbaks om garantin inte tog slut. fick i princip tillbaka den några dagar innan jag åkte ner till göteborg, för att vara hos den andra delen av familjen. då vi faktiskt skulle lämnat in den i nedre delen av sverige, behövde det göras inom två veckor, då jag skulle åka tillbaks, upp i sverige. fråga supporten, och då sa dom att det skulle ta tre veckor. under tiden jag var nere gick garantin ut, hence varför vi fick köpa ny fläkt och fixa det själva.

Reklamationsrätten på tjänsten garantireparation gick inte ut på 2 veckor. Alla reparationer jag fått på garanti har man till och med meddelat att det är 3 månaders garanti på det som är reparerat.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Reklamationsrätten på tjänsten garantireparation gick inte ut på 2 veckor.

sa aldrig att jag ägde datorn i två veckor. den kom tillbaka från senaste "reparation".

Permalänk
Skrivet av mwahh:

sa aldrig att jag ägde datorn i två veckor. den kom tillbaka från senaste "reparation".

Två veckor från att du utnyttjade tjänsten garantireparation, du kan ju inte reklamera en tjänst innan du utnyttjar den. Jag sa inget alls om att din dator skulle vara endast 2 veckor gammal, då hade den ju haft garanti kvar.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Avstängd

Har aldrig haft problem med Netonnet. Överlag är det nog bra erfarenheter, rätt så många som handlar hos dom, hade dom inte skött sig så hade det hörts rejält bl.a på det här forumet. Givetvis är inte Netonnet felfria men jämfört med ex Pixmania är det lätt val.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

welp, ursäkta missförståndet. när jag skrev med snubben i support chatten sa han inget om det. han sa dock att jag skulle få prioritet eftersom den har varit inne flera gånger. synd att den aldrig gick tillbaka tid, then.

ärligt talat, när jag gjorde tråden var meningen med den att inte svaras på speciellt mycket. var bara att uppmärksamma min historia med netonnet och deras service.
eftersom majoriteten tydligen inte förstår mina posts, är det nog bäst att låta tråden dö. det var till och med vad jag hade som plan för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwahh:

förlåt, låt mig omformulera mig. de folket som jobbar med NetOnNet, för att reparera komponenter. det var det snubben sa i support chatten där jag fråga om hur lång tid det tar, och hur det går till. om det nu går på något annat sätt, förlåt mig, men det var deras egen personal som sa att det skickas till deras verkstäder.

Vill bara förtydliga att begreppet "deras verkstäder" betyder "samma serviceverkstäder som de flesta kedjor använder", dvs bör inte irritationen riktas mot NetOnNet för ledtiden hade troligtvis varit densamma om en annan kedja skickat datorn/delarna vidare för reparation.

Som personal uttrycker man sig ofta som "våra verkstäder" med dess rätta betydelse "våra samarbetspartners/serviceverkstäderna vi anlitar".

// Peter

Visa signatur

Gaming: Win 10 64-bit | FD Define S | MSI B450M PRO-VDH MAX | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance | AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 36MB | MSI GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ARMOR OC | Corsair CX 600M 80+ Bronze Modulär | ASUS VG248QE |
Server Win 10 64-bit | FD Define R4 | ASRock Z77 Pro4 | Intel Core i7 3770K + Noctua NH-C12P SE14 | Corsair 8GB (1x8192MB) CL10 1600MHz VENGEANCE + 4GB okänt märke |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mwahh:

welp, ursäkta missförståndet. när jag skrev med snubben i support chatten sa han inget om det. han sa dock att jag skulle få prioritet eftersom den har varit inne flera gånger. synd att den aldrig gick tillbaka tid, then.

ärligt talat, när jag gjorde tråden var meningen med den att inte svaras på speciellt mycket. var bara att uppmärksamma min historia med netonnet och deras service.
eftersom majoriteten tydligen inte förstår mina posts, är det nog bäst att låta tråden dö. det var till och med vad jag hade som plan för det.

Du är i ett diskussionsforum, inte ett klotterplank.

Permalänk
Medlem

Lite synd ändå att killen som skulle posta snabbt och gnälla med ett throwaway konto blev kvar här och försöker förklara varför han har rätt i sitt gnällande.
OT

Jag har åsikten att många stora företag tex elgiganten netonnet med flera anlitar skumma företag som ofta ställer till det mer än de hjälper när det kommer till supportärenden med laptops/mobiler osv.

Permalänk
Avstängd

Köpte mitt GTX970 från NoN...Paxade kortet för 3690:-, kom dit för att hämta det...Då var priset uppdraget till 4090:-...Tjejen i kassan sa ''du skulle ha kommit tidigare'' Jag bad om att få prata med butikschefen, han kom ned och sa att kortet ska köpas för det paxade priset dvs 3690:-

OFT, men jag ville dela med mig.

Visa signatur

Min PC för den som är intresserad.
http://i.imgur.com/x6wZmmz.png
Bild på skapelsen.
http://i.imgur.com/HatCvjN.jpg

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4*

Tråd låst då vi ej tillåter gnälltrådar/trådar utan diskussionsvärde.

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...