Arachnid pardosa v2 problem med knappar som hålls in

Permalänk
Medlem

Arachnid pardosa v2 problem med knappar som hålls in

Tjo, har ett Arachnid pardosa v2 och när man håller in en knapp på tangentbordet så börjar den "spamma" den knappen. Ett exempel om jag håller in "W" på ett spel så hackar man bara framåt pga den spammar just den knappen. Har försökt med att köra FN eller "spindelknappen" och F2 men fungerar ej.

Någon som har en bra lösning?

Permalänk
Medlem

Hej

Du behöver installera drivrutinerna och välja 1MS och 1000HZ så kommer det fungera som det ska.
OM du inte redan har gjort det dvs.

http://www.teknikmagasinet.se/produkter/dator-o-tv-spel/tange...

Permalänk
Medlem

problem med Arachnid Pardosa V2

@CEM: hej jag har samma problem som en som du hjälpte tidigare med det höra tangentbordet, dvs att den spammar på knappen istllet för att hålla in den, jag har fixat inställningarna men har fortfarande samma problem. är det något mera man kan göra aller är det helt enkelt inte kompatibelt med win 10?

Permalänk
Medlem

Köpte ett idag jag med och har samma problem som ovan. Installerade drivarna från hemsidan men utan lycka.
Om jag trycker in strafe i csgo i mer än typ 2-3 sek, "chokas" tangenten och jag strafar långsammare.
Har testat att dra ner hz på tangenttryckningarna i win10 men fruktlöst.
Tror jag ska packa ihop det och lämna tillbaks det... :/

Permalänk

Jag köpte detta och har samma problem, kör på win 7
Går detta att fixa eller ska man lämna tillbaka och köpa nått annat?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MgB

Permalänk
Medlem
Skrivet av larry_flynt:

Jag köpte detta och har samma problem, kör på win 7
Går detta att fixa eller ska man lämna tillbaka och köpa nått annat?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Skriv till mig på cem@teknikmagasinet.com så ska jag försöka hjälpa dig till ett fungerande tangentbord så fort som möjligt!

Permalänk

Om ni har kommit fram till någon lösning får ni gärna dela med er av den, har nämnligen också köpt ett sådant som har samma problem.

Permalänk

Strunt samma! Höll in "spindelknappen" och klickade på RPS- tills det inte gick nå mer, sen på "ms+" någon gång bara så funkade det! Till någon annan om dom har samma problem

Permalänk
Medlem

Tack

Det tips funkade faktist tack!

Permalänk

hej låndar gärna tråden lirte har precis fått ett sådant gaming bord och har samma problem kör windows 7 på min data kan springa och allt funkar men helt plötsligt börjar den gå och lagga fram har 1000hz och 1ms på men inte heller de funkar har testat allt vad ska jag göra