Permalänk
Medlem

Corsair H100i säljes

Corsair H100i säljes

500:- eller bud

Skickas alternativt hämtas i Göteborg/Kungsbacka

Läs hela annonsen här

Permalänk

350kr+frakt börjar väl jag med om alla fästen och skruvar finns

Visa signatur

Hej

Permalänk

400 + frakt om tillbehör + kartong finns kvar

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV X ATX Tempered Glass CPU: Intel Core i7 4770K @4,5 Ghz Kylare: Custom watercooled GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition 11GB PSU: Corsair AX 860i Moderkort: Gigabyte GA-Z87X-OC RAM: Corsair Dominator Platinum 4x8 GB DDR4 HDD: Samsung 860 Pro 1TB
Skärm: Samsung U24E590D 24" 4K

Permalänk
Medlem

Bjuder 500:- plus frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndraBullar:

Corsair H100i säljes

500:- eller bud

Skickas alternativt hämtas i Göteborg/Kungsbacka

Läs hela annonsen här

Kan hämtas i Göteborg, bjuder 500kr har du kvitto? När var den inköpt isåfall?

Permalänk
Medlem

@Milansson
@ModernDwarfhair
@Broman
@syntaxVI

Kartong samt alla tillbehör, fästen och skruvar finns med förutom fyra av de åtta kortare skruvarna (samt tillhörande brickor) som man skruvar fast radiatorn i chassit med. De är av standardstorlek och går garanterat ersätta med någon annan chassiskruv man har liggandes hemma.

Jag har själv köpt den i andra hand och bara använt den i ett par dagar för att se att den är fullt fungerande, vilket den är (Jag tänkte ha den i ett projekt som inte blev av). Kvitto finns hur som helst - den är inhandlad i september 2013.

Har noterat alla bud!

Permalänk
Medlem

När tas beslut om försäljning?
Tänkte att det nog inte kommer så mycket högre bud då du säljer redan köpt begagnad produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broman:

När tas beslut om försäljning?
Tänkte att det nog inte kommer så mycket högre bud då du säljer redan köpt begagnad produkt.

Har skickat ett meddelande till syntaxVI då hämtning prioriteras. Har jag inte hört av honom imorgon eftermiddag har du ledande budet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såld till Broman!