Permalänk
Medlem

Datorspel

Skulle verkligen uppskatta tips på roliga spel. Har inga pengar så absolut helst gratis. Gillar spel som är öppna och som man kan göra lite olika saker på tex odla, hugga sten, skapa saker och lite allt möjligt. Har gillat spel som runescape, Elder scrolls och harvest moon.
Sedan skulle det kanske vara kul om det är ett lite socialt spel då jag är väldigt ensam utan vänner. Spel som exempelvis LOL eller där man bara slåss lockar inte. Har tyckt om Professor Layton också men som sagt så söker jag spel till datorn.

Permalänk
Medlem

Låter som Minecraft är något för dig. Spelet är väldigt billigt. Kul och spela med vänner.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasp:

Skulle verkligen uppskatta tips på roliga spel. Har inga pengar så absolut helst gratis. Gillar spel som är öppna och som man kan göra lite olika saker på tex odla, hugga sten, skapa saker och lite allt möjligt. Har gillat spel som runescape, Elder scrolls och harvest moon.
Sedan skulle det kanske vara kul om det är ett lite socialt spel då jag är väldigt ensam utan vänner. Spel som exempelvis LOL eller där man bara slåss lockar inte. Har tyckt om Professor Layton också men som sagt så söker jag spel till datorn.

Flyff kanske är något för dig ?

Permalänk
Medlem

Kanske World of Tanks? Ganska taktiskt och kul!

Permalänk
Avstängd

Warframe

Visa signatur

Min PC för den som är intresserad.
http://i.imgur.com/x6wZmmz.png
Bild på skapelsen.
http://i.imgur.com/HatCvjN.jpg

Permalänk
Medlem

Har testat minecraft och flyff. Flyff spelade jag jättemycket en period men det var länge sedan. Minecraft gillade jag inte.
World of tanks är inte alls min typ av spel. Wareframe ska jag kolla upp men gillar när man gör annat än att skjuta och slåss. :/

Permalänk
Medlem

Armored warfare? Heter joelgbg i de spelet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!