Nexus 5X - Lanseringskampanj?

Permalänk
Medlem

Nexus 5X - Lanseringskampanj?

Sitter och ska beställa en 5X när smålänningen i mig vill finna lite fina kampanjer, men det verkar inte finnas några? Vore inte helt fel om någon butik säljer telefonen och skickar med t.ex en bordsdocka eller nåt (p.g.a att det är release).

Nån som hittat något liknande? Vet att CDON brukar har lite såna här roliga grejer men inte i detta fallet..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

@Electrix: Brukar mest vara till flagskepp, och då är det med samarbete med tillverkaren tror jag. Men eftersom detta är Google så tror jag det blir svårt. Men jag hoppas det dyker upp ngt.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gambit_2K:

@Electrix: Brukar mest vara till flagskepp, och då är det med samarbete med tillverkaren tror jag. Men eftersom detta är Google så tror jag det blir svårt. Men jag hoppas det dyker upp ngt.

Ja Google brukar inte göra det, men vet att det förekom med Nexus 4. Dock inte helt ovanligt att leverantör erbjuder kampanjer också.. Men tänkte om någon har lite "insider-information" eller hört nåt rykte på stan om kommande..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

cyberphoto hade en kampain för pre-order (eller vad det är) och då fick man en bordshögtalare.
Kolla om den är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boibo:

cyberphoto hade en kampain för pre-order (eller vad det är) och då fick man en bordshögtalare.
Kolla om den är kvar.

Enbart om man registrerar abonnemang också. :/

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------