SÖKES: AM3+ Luft/Vattenkylning

Permalänk
Medlem

SÖKES: AM3+ Luft/Vattenkylning

Som rubriken lyder så söker jag en kylningssytem till min AMD FX-8320. Är intresserad av både luft och vattenkylningssystem.

Krav: 155mm maximal höjd, eller 120mm radiator för vattenkylning.
Chassi: BitFenix Comrade, kylaren ska sitta i en sådan.

Har tittat på en del kylare och gillar verkligen de med två fläktar, storlek kvittar så länge den passar i chassit.

Om den skickas så står jag för frakt.

Vill inte ha stockkylare eller något sådant, så snälla skona mig från den jag redan har. Det känns som att jag bor i en flygplats.

Söker även 2x 120mm fläktar om någon har ett par liggandes. Behöver ej vara nya.
Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Misbah:
Låter som en Cooler Master Nepton 120XL vore nå't för dig? 120mm radiator och dubbla fläktar.
Jag köpte en för några månader sedan från Komplett, för ett bygge som istället fick en NH-D14 (stort as, ångrar mig nästan). Obruten inplastad förpackning!
Intresserad?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk

Jag har en cooler master hyper 212 evo om du skulle vara intresserad? Jag är dock tveksam om den passar i ditt chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucaBoo:

@Misbah:
Låter som en Cooler Master Nepton 120XL vore nå't för dig? 120mm radiator och dubbla fläktar.
Jag köpte en för några månader sedan från Komplett, för ett bygge som istället fick en NH-D14 (stort as, ångrar mig nästan). Obruten inplastad förpackning!
Intresserad?

Är intresserad, behöver veta om du har kvitto kvar och vad du tänkt dig för pris.

Skrivet av macke0010:

Jag har en cooler master hyper 212 evo om du skulle vara intresserad? Jag är dock tveksam om den passar i ditt chassi.

Tyvärr. 212 Evo var mitt första val, men den är 1-2 mm för hög för chassit.

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande.