Problem med nedladdning från Webahllen

Permalänk

Problem med nedladdning från Webahllen

Hej alla Sweclockers!
Idag när jag försökte ladda ner mitt köpta spel från Webhallen så uppkom ett problem.
Jag försöker öppna filen som ska ladda ner spelet på datorn så hänger sig datorn och bara står och laddar.
Ztorm heter programmet som ska ladda ner filerna till min datorn. Har någon också haft problem eller vet någon hur man kan fixa det?
Har även skrivit till webhallens support men inte fått något svar ännu.
Tacksam för all hjälp som går att få!
//Benjamin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hockeybenjamin98:

Hej alla Sweclockers!
Idag när jag försökte ladda ner mitt köpta spel från Webhallen så uppkom ett problem.
Jag försöker öppna filen som ska ladda ner spelet på datorn så hänger sig datorn och bara står och laddar.
Ztorm heter programmet som ska ladda ner filerna till min datorn. Har någon också haft problem eller vet någon hur man kan fixa det?
Har även skrivit till webhallens support men inte fått något svar ännu.
Tacksam för all hjälp som går att få!
//Benjamin

Vad är det för spel?

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av vinylens:

Vad är det för spel?

Spelet är Grand theft auto IV.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hockeybenjamin98:

Spelet är Grand theft auto IV.

Skickades från m.sweclockers.com

Då får du väl en kod och sedan ska du ta ner spelet vi spelets portal
https://socialclub.rockstargames.com/signup

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av vinylens:

Då får du väl en kod och sedan ska du ta ner spelet vi spelets portal
https://socialclub.rockstargames.com/signup

Kollade inte men är det inte för V? (TS sa 4 inte 5 )

Permalänk
Skrivet av TheBasicOne:

Kollade inte men är det inte för V? (TS sa 4 inte 5 )

gta 4 var det jag menade:D

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av vinylens:

Då får du väl en kod och sedan ska du ta ner spelet vi spelets portal
https://socialclub.rockstargames.com/signup

jo precis men "portalen" öppnas inte utan bara står och laddar. Därför kan jag ej påbörja neddladning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hockeybenjamin98:

jo precis men "portalen" öppnas inte utan bara står och laddar. Därför kan jag ej påbörja neddladning.

Skickades från m.sweclockers.com

Testa en annan webläsare

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Jag trodde inte det var webläsarbaserat, men isf kan det vara en så enkel sak som adblocker. En del varianter/listor är överdrivet aggresiva.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Jag trodde inte det var webläsarbaserat, men isf kan det vara en så enkel sak som adblocker. En del varianter/listor är överdrivet aggresiva.

Får pröva och ladda ner en till webläsare. Men jag prövade med en explorer och det fungerade inte heller. Och när jag laddar ner portalen till datorn så varnar webläsare att programvaran kan vara farlig.. fast jag laddat ner programvaran förut.

Skickades från m.sweclockers.com