Permalänk
Medlem

tips på slagtålig mobil

jag har lyckats förstöra min zony z3 3ggr nu och en google nexus genom jobbet.
Har ni tips på en mobil som klarar en ganska extrem standard?
jag har tittat på en sonim xp7 men jag hittar ingen återförsäljare och även en runbo men dem är så stora och otympliga.
priset spelar ingen större roll. Det har blivit dyrt att laga mobiler hela tiden så kan vara skönt med en bra garanti

Permalänk
Medlem

https://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/cat/cat-s50-...

* Edit , efter att jag läst recensionerna så verkar den inte vara allt för stryktålig.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Permalänk
Medlem

det löste sig jag köppte en runbo f1 den var lite mer slimmad än dom andra modellerna

Permalänk
Medlem

jag avbröt mitt köp på en runbo f1 och ska vänta på att sonim xp7 kommer till sverige. Jag läste runt om runbos support och den var tyvärr inte bra :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av willee93:

jag avbröt mitt köp på en runbo f1 och ska vänta på att sonim xp7 kommer till sverige. Jag läste runt om runbos support och den var tyvärr inte bra :/

Med tanke på specen på sonim xp7 kan du ju lika gärna köpa en nokia 3310

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

@FlashTec: jo men om jag tappar en 3310 så klagar nog grannarna under mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av willee93:

@FlashTec: jo men om jag tappar en 3310 så klagar nog grannarna under mig

Tror nog det blir mera livat om du tappar en Sonim med tanke på att den väger mer än dubbelt så mycket som 3310n

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Motorola Droid Turbo 2 ser ju ganska tålig ut annars. (ska väl lanseras som Moto X Force i europa)

https://www.youtube.com/watch?v=F5-GOxpUoJA