Köpa CoD Back ops3 som inbiten BF spelare

Permalänk
Medlem

Köpa CoD Back ops3 som inbiten BF spelare

Börjar bli lite mätt på BF4 nu efter 600+ timmar (samt oräkneliga timmar på dom tidigare BF titlarna), visserligen vart det grymt efter patchen .....men skulle va kul å pröva nått nytt.

kastar jag pengar i sjön på CoD ? och kommer jag bli svårt less eller kommer jag få blodad tand

Som jag fattat så är CoD lite mera solo rambo stuket och snabbare , men köttar mest runt i infantery only CQ maps på sistone i BF och slöspelar , så CoD kanske är nått för mig endå ?

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att black ops 3 är riktigt roligt. Advanced warfare och ghosts var riktiga besvikelser men black ops 3 har verkligen levererat (Min åsikt). Gameplayn är riktigt snabb och i många gamemodes kan du gå "rambo" och sänka motståndarlag helt själv men gillar du att arbeta i lag så finns det alternativ.

Problemet med spelet just nu är att det drar onödigt mycket ram och spelare under 12gb har klagat på att spelet är dåligt optimerat. Själv har jag ett 970, i5 4670k, 16gb ram och jag lirar spelet på high settings ( lite tweaks med shadows ) och ligger stabilt runt 140 fps.

Kortfattat svar på din fråga: Jag vet inte om du kommer att gilla spelet men det är det bästa call of dutyt på PC sen 2012.

Permalänk
Medlem

Jepp gillar också spelet! Spelade MW2 innan och BO3 är det som är bra efter det!
Lite dryg aim i spelet men det går att lära sig! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

hmmm , får se om man ger COD en chans i helgen om livet tillåter

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem

Om du ska börja med CoD någon gång så är black ops 3 absolut det bästa valet utan tveka!

Visa signatur

Zezaw