Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av Jompa79:

Postnord är ett skämt, riktigt dåliga även om i detta fallet är utlämningsstället som strulat.
Vad jag brukar göra när leveransen strulat är att kontakta företaget jag handlat av och berätta att leveransen strulat, är de någorlunda seriösa så skickar de varorna på nytt och sköter alla reklamationer med fraktbolaget. Du som kund ska aldrig behöva göra detta.

För övrigt så beställ aldrig hempaket av postlol, hälften av gångerna bryr de sig inte ens om att försöka leverera paketet utan skriver bara att de försökt leverera men ingen varit hemma, sen får man åka o hämta paketet själv iaf, slöa jävlar.

Det hade nog gått betydligt smidigare om jag beställt från ett företag, då hade nog detta blivit löst ganska snabbt. Problemet för mig är ju att det är en privat person via ebay. Har bett denna person reklamera men den påstår att Tyska posten sa att jag skulle kontakta polisen. Antar att dom inte vill blanda sig i vad svenska posten gör för fel. Dock har jag inte bett personen reklamera via postnord.

Nu har jag i alla fall lyckats lämna in en reklamation som mottagre via deras hemsida, jag gick runt surkärringarna i posten kundeservice som sa att det måste vara avsändaren. Så vi får se vad jag får för svar kan dock ta upp till en månad.

Skickades från m.sweclockers.com