Permalänk
Medlem

Osäker på nytt tangentbord

Har tittat runt en del efter tangentbord men blir bara osäker på vad jag ska köpa. SÅ jag vänder mig till er då det förmodligen finns fler märken en dom som jag känner till!
Lite olika saker som jag letar efter är!

Jag vill ha flera olika knappar gillar ex steelseries Apex gaming so har två extra rader med knappar till vänster och 1 extra rad över F-knapparna. Eller Logitech G910 men kan vara lite snålt med extra knappar, då gillar jag deras G510s bättre men den har ju ingen färglösning!
Jag vill kunna ställa in varje knapp med en viss färg.
Helst av allt vill jag ha ett tyst, om jag förstått rätt är båda ovanstående ex mekaniska vilket gör att dom låter lite! Familjen sover oftast i närheten när jag lirar. Så ett tyst vore trevligt!

Det jag tror skulle vara optimalt är Steelseries bordet med färglösning! Vet dock inte om det finns, ska försöka surfa runt mer idag!
Men är tacksam för förslag från killar/tjejer som faktiskt har koll, vilket jag inte har!

Permalänk

Steelseries har ju full rgb. Men det går tyvärr endast att ändra färgerna i olika zoner.
Men är du ute efter extraknappar så är det ett bra tangentbord. Polarn är hur nöjd som helst med sitt.

Det går att sätta o-ringar på dom mekaniska tangentborden för att minska ljudet som blir om man slår ner tangenterna för långt. Dock så låter dom ju inte mer än något annat tangentbord sålänge man inte har brytare som klickar, OM man inte smäller tangenterna i botten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eduenlamer:

Steelseries har ju full rgb. Men det går tyvärr endast att ändra färgerna i olika zoner.
Men är du ute efter extraknappar så är det ett bra tangentbord. Polarn är hur nöjd som helst med sitt.

Det går att sätta o-ringar på dom mekaniska tangentborden för att minska ljudet som blir om man slår ner tangenterna för långt. Dock så låter dom ju inte mer än något annat tangentbord sålänge man inte har brytare som klickar, OM man inte smäller tangenterna i botten.

du har en poäng med ljudet! det var det jag trodde angående steelseries, annars hade det nog blivit ett sådant!