Webhallen svarar inte

Permalänk
Medlem

Webhallen svarar inte

Hej, det är så att jag har ett 280x som låter som fan(coilwhine) och när den belastas så stängs spelet av och säger att grafikrutinerna har slutat fungera. Har testat med nytt windows,nya och gamla drivrutiner men samma sak! Så jag tog och kontaktade webhallen men dem svarade bara på första mejlet, har gått 10 dagar sen dem svarade. Vad ska jag göra? Vad har jag för rättigheter? Här är mejlen mellan mig o dem.
mvh

2015-11-08
Jag: "Hej, jag har varit i kontakt med er angående mitt första grafikkort som blev RMA, när jag fick den nya så lät det coilwhine från den men jag tänkte liksom skitsamma men nu när jag börjat lira games så crashar spelen och säger drivrutinen har återställts, jag har installerat om windows, testat alla möjliga drivrutiner men det händer samma sak. Coilwhine när grafikkortet pressas. Vad ska jag göra?"

2015-11-09
Webhallen: "Hej!

Tackf ör ditt mail! det var tråkigt att höra! Vänligen återkom med ett ordernummer.

Med vänliga hälsningar / Kind regards

My E
Webhallens kundtjänst"

2015-11-10
Jag:
"Ordernummer 5348101.
Tror jag det var."

2015-11-12
jag: "Ordernummer 5348101.

hej återigen här är ordernummret.

mvh"

2015-11-19
jag: "Hej, nu har det gått 10 dagar sen vi skrev med varandra, vad händer?

mvh"

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av norowner:

Hej, det är så att jag har ett 280x som låter som fan(coilwhine) och när den belastas så stängs spelet av och säger att grafikrutinerna har slutat fungera. Har testat med nytt windows,nya och gamla drivrutiner men samma sak! Så jag tog och kontaktade webhallen men dem svarade bara på första mejlet, har gått 10 dagar sen dem svarade. Vad ska jag göra? Vad har jag för rättigheter? Här är mejlen mellan mig o dem.
mvh

2015-11-08
Jag: "Hej, jag har varit i kontakt med er angående mitt första grafikkort som blev RMA, när jag fick den nya så lät det coilwhine från den men jag tänkte liksom skitsamma men nu när jag börjat lira games så crashar spelen och säger drivrutinen har återställts, jag har installerat om windows, testat alla möjliga drivrutiner men det händer samma sak. Coilwhine när grafikkortet pressas. Vad ska jag göra?"

2015-11-09
Webhallen: "Hej!

Tackf ör ditt mail! det var tråkigt att höra! Vänligen återkom med ett ordernummer.

Med vänliga hälsningar / Kind regards

My E
Webhallens kundtjänst"

2015-11-10
Jag:
"Ordernummer 5348101.
Tror jag det var."

2015-11-12
jag: "Ordernummer 5348101.

hej återigen här är ordernummret.

mvh"

2015-11-19
jag: "Hej, nu har det gått 10 dagar sen vi skrev med varandra, vad händer?

mvh"

@Webhallen vad säger ni nu?

till TS: skulle rekommenderat dig att ringa dom

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@Webhallen vad säger ni nu?

till TS: skulle rekommenderat dig att ringa dom

Hej, tack för din hjälp, ska ringa dem imorgon!

mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

Hej, det är så att jag har ett 280x som låter som fan(coilwhine) och när den belastas så stängs spelet av och säger att grafikrutinerna har slutat fungera. Har testat med nytt windows,nya och gamla drivrutiner men samma sak! Så jag tog och kontaktade webhallen men dem svarade bara på första mejlet, har gått 10 dagar sen dem svarade. Vad ska jag göra? Vad har jag för rättigheter? Här är mejlen mellan mig o dem.
mvh

2015-11-08
Jag: "Hej, jag har varit i kontakt med er angående mitt första grafikkort som blev RMA, när jag fick den nya så lät det coilwhine från den men jag tänkte liksom skitsamma men nu när jag börjat lira games så crashar spelen och säger drivrutinen har återställts, jag har installerat om windows, testat alla möjliga drivrutiner men det händer samma sak. Coilwhine när grafikkortet pressas. Vad ska jag göra?"

2015-11-09
Webhallen: "Hej!

Tackf ör ditt mail! det var tråkigt att höra! Vänligen återkom med ett ordernummer.

Med vänliga hälsningar / Kind regards

My E
Webhallens kundtjänst"

2015-11-10
Jag:
"Ordernummer 5348101.
Tror jag det var."

2015-11-12
jag: "Ordernummer 5348101.

hej återigen här är ordernummret.

mvh"

2015-11-19
jag: "Hej, nu har det gått 10 dagar sen vi skrev med varandra, vad händer?

mvh"

Ring dom? Något kan ha gått fel, missat email osv

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kote:

Ring dom? Något kan ha gått fel, missat email osv

Missat mail 3 gånger? riktigt svårt då alltså!

Ska ringa dem imorgon, tack för hjälpen :D.

Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk

Skicka bara tillbaka grafikkortet? :=)
Så får du väl pengarna tillbaka till ditt webbhallen konto så du får köpa något annat för pengarna..

Jag gjorde så med mitt grafikkort som hade coilwhine, och det blev biffen sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikkarlsson:

Skicka bara tillbaka grafikkortet? :=)
Så får du väl pengarna tillbaka till ditt webbhallen konto så du får köpa något annat för pengarna..

Jag gjorde så med mitt grafikkort som hade coilwhine, och det blev biffen sen.

Jo men jag kan inte bara skicka tillbaka det sådär, dem måste godkänna det först eller?

Tack för hjälpen!

mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Skrivet av norowner:

Jo men jag kan inte bara skicka tillbaka det sådär, dem måste godkänna det först eller?

Tack för hjälpen!

mvh

Nej, du har ju alltid rätt att skicka tillbaka en vara till dom.
Däremot skulle det inte vara fel på varan får du stå för servicekostnaden,frakten osv.. (Några hundra kronor )
Skriv ut en såndär lapp där du skriver orsak av retur, ordernr osv finns nog på deras sida
här http://www.webhallen.com/rma/reklamationsblankett-sv.pdf

när jag hade problem med mitt grafikkort bad jag om en såndär retur sedel så jag slapp betala för frakten som jag bara klistrade på mitt paket, men eftersom du inte får kontakt med deras support så vet jag inte om du själv får stå för frakten eller så får du gå in till deras butik eller ringa och be dom skicka en sån till dig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikkarlsson:

Nej, du har ju alltid rätt att skicka tillbaka en vara till dom.
Däremot skulle det inte vara fel på varan får du stå för servicekostnaden,frakten osv.. (Några hundra kronor )
Skriv ut en såndär lapp där du skriver orsak av retur, ordernr osv finns nog på deras sida
här http://www.webhallen.com/rma/reklamationsblankett-sv.pdf

när jag hade problem med mitt grafikkort bad jag om en såndär retur sedel så jag slapp betala för frakten som jag bara klistrade på mitt paket, men eftersom du inte får kontakt med deras support så vet jag inte om du själv får stå för frakten eller så får du gå in till deras butik eller ringa och be dom skicka en sån till dig..

aa låter sjukt bra, ska först ringa dem o se imorgon. tack för din tid!

mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Inaktiv

De har varit väldigt svåra att få kontakt med via mail senaste tiden och svarar ej trots att man väntar flera dagar. När de väl svarar så löser de ens problem men de kanske måste öka bemanningen på sin kundtjänst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kunzite:

De har varit väldigt svåra att få kontakt med via mail senaste tiden och svarar ej trots att man väntar flera dagar. När de väl svarar så löser de ens problem men de kanske måste öka bemanningen på sin kundtjänst.

Det sjuka är att första gången jag skriver så svarar dem dagen efter direkt, sen sluta dem svara.. Har ändå gått 10 dagar nu..

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk

Testa skriva på deras facebook om du har, där svarar dom typ efter någon timme varje gång jag har frågat om något ^^

Permalänk
Hedersmedlem

*Felplacerad tråd flyttad i enlighet med §3.2 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikkarlsson:

Testa skriva på deras facebook om du har, där svarar dom typ efter någon timme varje gång jag har frågat om något ^^

Ska göra det om jag inte får svar imorgon.

Tack

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

*Felplacerad tråd flyttad i enlighet med §3.2 i reglerna*

Sorry och tackar!

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Jag förutsätter att du alltid skickar komplett mailhistorik och anger ordernummer/RMA-nummer eller motsvarande i ämnesraden, annars förstår jag att svaren dröjer.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Jag förutsätter att du alltid skickar komplett mailhistorik och anger ordernummer/RMA-nummer eller motsvarande i ämnesraden, annars förstår jag att svaren dröjer.

jag glömde såklart, och skickade dagen efter direkt och sen igen efter 2 dagar...

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Skrivet av fredrikkarlsson:

Nej, du har ju alltid rätt att skicka tillbaka en vara till dom.
Däremot skulle det inte vara fel på varan får du stå för servicekostnaden,frakten osv.. (Några hundra kronor )
Skriv ut en såndär lapp där du skriver orsak av retur, ordernr osv finns nog på deras sida
här http://www.webhallen.com/rma/reklamationsblankett-sv.pdf

när jag hade problem med mitt grafikkort bad jag om en såndär retur sedel så jag slapp betala för frakten som jag bara klistrade på mitt paket, men eftersom du inte får kontakt med deras support så vet jag inte om du själv får stå för frakten eller så får du gå in till deras butik eller ringa och be dom skicka en sån till dig..

Varan blir förmodligen nekad i dörren då de inte vet vad det handlar om, inget ärende är upprättat eller liknande. Var med om nåt liknande på mitt jobb där en kund försökte skicka tillbaka en produkt från utlandet till huvudkontoret med brev, men det blev returnerat till avsändaren naturligtvis.

Retursedlarna är oftast märkta med ett ärendenummer eller så, så att man lätt kan se vid mottagandet var det gäller. Dessutom brukar försändelserna innehålla något form av returformulär som kund fyllt i. Så skicka för guds skulle INTE något utan att det är avtalat.

Permalänk

Bästa tipset är att gå in i en butik och be dem lösa problemet på plats. Webhallens kundtjänst är ett skämt.

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caldetron:

Varan blir förmodligen nekad i dörren då de inte vet vad det handlar om, inget ärende är upprättat eller liknande. Var med om nåt liknande på mitt jobb där en kund försökte skicka tillbaka en produkt från utlandet till huvudkontoret med brev, men det blev returnerat till avsändaren naturligtvis.

Retursedlarna är oftast märkta med ett ärendenummer eller så, så att man lätt kan se vid mottagandet var det gäller. Dessutom brukar försändelserna innehålla något form av returformulär som kund fyllt i. Så skicka för guds skulle INTE något utan att det är avtalat.

Det jag tänkte på!

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoVeryIndie:

Bästa tipset är att gå in i en butik och be dem lösa problemet på plats. Webhallens kundtjänst är ett skämt.

aa får nog göra det för jag har inte fått svar ännu och jag kunde inte ringa dem!

Riktigt missnöjd kund är jag!

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Avstängd

@norowner:

Har du provat att åka till deras butik och se om dom hjälper dig där?

Själv så åker jag bara till butiken och lämnar tillbaka den varan som är trasig och sen så får man en ny det fick iallafall jag.

Visa signatur

Server: två Intel Xeon E5-2690v2 och 128 GB ram

Min server dator: #15149189 http://i.imgur.com/BKxOmUP.jpg
zxhosting: https://www.facebook.com/pages/Zxhosting/1476037889350815

Permalänk
Medlem
Skrivet av zxhosting:

@norowner:

Har du provat att åka till deras butik och se om dom hjälper dig där?

Själv så åker jag bara till butiken och lämnar tillbaka den varan som är trasig och sen så får man en ny det fick iallafall jag.

Får nog göra det men grejen är att jag inte har tid, studerar heltid :(.

Ska försöka få tid till det.

Tack för idén.

Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Idag tog jag med kortet till webhallen i malmö (kostade mig 200kr) sedan så berättade jag problem och allting så gick han med på att ge mig ett nytt kort men det fanns inga på lager i malmö så han fick beställa ett kort som sedan skickas hem till mig, fick bli 380 4gb, lite missnöjd då 280x är bättre men vi får hoppas på det bästa med nya kortet när den kommer hem.

Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

Idag tog jag med kortet till webhallen i malmö (kostade mig 200kr) sedan så berättade jag problem och allting så gick han med på att ge mig ett nytt kort men det fanns inga på lager i malmö så han fick beställa ett kort som sedan skickas hem till mig, fick bli 380 4gb, lite missnöjd då 280x är bättre men vi får hoppas på det bästa med nya kortet när den kommer hem.

Mvh

380 är väl samma krets som 280x? Ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Med det menar jag att det inte blir ett nerköp för dig. 380:t har väl också 1GB i minne?
Kul att det löste sig iallafall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

380 är väl samma krets som 280x? Ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Med det menar jag att det inte blir ett nerköp för dig. 380:t har väl också 1GB i minne?
Kul att det löste sig iallafall!

enligt tester och så så är 280x bättre :/ men sen om det är samma krets eller inte så japp.

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Skrivet av norowner:

Idag tog jag med kortet till webhallen i malmö (kostade mig 200kr) sedan så berättade jag problem och allting så gick han med på att ge mig ett nytt kort men det fanns inga på lager i malmö så han fick beställa ett kort som sedan skickas hem till mig, fick bli 380 4gb, lite missnöjd då 280x är bättre men vi får hoppas på det bästa med nya kortet när den kommer hem.

Mvh

Det är möjligt att du kan kräva ersättning för de 200:- i resekostnad, så spara kvittot och ta upp det med webhallen. Om du inte är nöjd med ersättningsprodukten kan du be att få häva köpet istället och då handla ditt 280x hos någon annan om det är det kortet du vill ha. Det låter mycket konstigt att de skulle välja en ersättningsprodukt som är sämre än den du betalat för.

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Webhallen

Hej Norowner!

Tack för ditt inlägg vi vill till och börja med att be om ursäkt över att ni inte fått någon återkoppling av ert mail.
Jag kan se att den kundtjänstmedarbetare som ni var i kontkat med skickade vidare ert ärende till vår returavdelning för att göra en mer grundlig bedömmning av ert ärende.

Därefter fick ni inte någon återkoppling vilket jag beklagar, efter att ni inte fått något svar mailade ni direkt till min kollega istället för att bara svara på den konversation som ni haft tidigare detta gjorde då att ert mail hamnade separat utanför vårt vanliga kundtjänstsystem där allt loggas med inkommandedatum etc. (Du borde inte ha fått upp den enskilda medarbetarens adress, detta är nu raporterat till våran IT-avdeling och ska inte hända igen.)

Angående ersättningskortet så var det enligt vår bedömning det närmsta man kan komma i dagslägets utbud.
Om du vill så får du gärna skicka ett PM till mig angående just ersättningskortet och eventuell kompensation för resekostnad etc!

Åter igen, jag ber om ursäkt för att det gått så segt och för att du fick en ersättningsprodukt som inte motsvarar dina, på intet sätt orimliga, förväntningar.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoVeryIndie:

Det är möjligt att du kan kräva ersättning för de 200:- i resekostnad, så spara kvittot och ta upp det med webhallen. Om du inte är nöjd med ersättningsprodukten kan du be att få häva köpet istället och då handla ditt 280x hos någon annan om det är det kortet du vill ha. Det låter mycket konstigt att de skulle välja en ersättningsprodukt som är sämre än den du betalat för.

Tyvärr är jag inte den personen som sparar kvitton, lånade bilen från brorsan och tankade med 200kr och körde iväg, tänkte inte så mycket på det. Angående ersättningsprodukten så japp jag fick juh 380 4gb vilket motsvara typ 10% sämre än 280x. Jag frågade killen som jobbade i affären om jag kunde lägga några hundringar extra för att få åtminstånde 390 men då var skillnaden 1200kr (han räknade mitt kort för 2400 av någon anledning medans den kostade 2689 något). Jag fick detta kortet för dem inte hade 280x på lager.

Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej Norowner!

Tack för ditt inlägg vi vill till och börja med att be om ursäkt över att ni inte fått någon återkoppling av ert mail.
Jag kan se att den kundtjänstmedarbetare som ni var i kontkat med skickade vidare ert ärende till vår returavdelning för att göra en mer grundlig bedömmning av ert ärende.

Därefter fick ni inte någon återkoppling vilket jag beklagar, efter att ni inte fått något svar mailade ni direkt till min kollega istället för att bara svara på den konversation som ni haft tidigare detta gjorde då att ert mail hamnade separat utanför vårt vanliga kundtjänstsystem där allt loggas med inkommandedatum etc. (Du borde inte ha fått upp den enskilda medarbetarens adress, detta är nu raporterat till våran IT-avdeling och ska inte hända igen.)

Angående ersättningskortet så var det enligt vår bedömning det närmsta man kan komma i dagslägets utbud.
Om du vill så får du gärna skicka ett PM till mig angående just ersättningskortet och eventuell kompensation för resekostnad etc!

Åter igen, jag ber om ursäkt för att det gått så segt och för att du fick en ersättningsprodukt som inte motsvarar dina, på intet sätt orimliga, förväntningar.

Hej, tack för din ursäkt! Uppskattas rejält med tanke på allt jag fått gå genom. Jag pmar dig. Sedan var det inte jag som mejlade din kollegas privata mejl utan det var han som mejlade mig med den.

mvh

Nor

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!