Få bättre fps i spel?

Permalänk
Inaktiv

Få bättre fps i spel?

Hallå, undrar en sak. Kommer jag ligga på bättre fps i olika spel, och blir darorn snabbare om jag gör en sådan rensning? Det börjar bli dags också. Men hur kan jag annars göra för att höja min fps i spelen?? http://postimg.org/image/gdhq66mw3/

Permalänk
Medlem

Det där ser ut som ett riktigt lurendrejeri-program. Avinstallera fort och kör virusskanning.

Permalänk
Medlem

Utan att veta exakt vilket program det där är, så är det en extremt stor risk att du installerat malware. Då det där ser riktigt fake ut.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Installera CCleaner, mycket bra program.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har för mig att det där är AVG som vill att du laddar ner något Tune Up program. Gör inte det, det kommer inte hjälpa med någon FPS. Det enda som kan ge högre FPS är att överklocka din nuvarande hårdvara eller börja byta ut den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

CCleaner är riktigt bra!