Note 4 - Något värt att ha still?

Permalänk
Medlem

Note 4 - Något värt att ha still?

Tja!

Telenor change is around the corner, och funderar på att byta från iphone 6plus till Note4.
Saknar android, saknar min gamla note2... och funderar på om det är värt det eller inte?

Har haft telenor ganska länge, surfar och är på forum för det mesta och därav vill jag gärna ha en lur med bra batteri tid, bra storlek på skärm, prestanda är aldrig fel och så diggar jag stylus pen när den kommer till användning. Musik uppspelning är också något som används frekvent.

Några åsikter?

Permalänk
Medlem

Om det är värt det kan faktiskt bara du svara på.

Jag har en Note 3 och skulle inte bytt till en iphone 6plus. För mig vore det ett lätt val att gå från iphone 6plus till Note 4.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cxod:

Tja!

Telenor change is around the corner, och funderar på att byta från iphone 6plus till Note4.
Saknar android, saknar min gamla note2... och funderar på om det är värt det eller inte?

Har haft telenor ganska länge, surfar och är på forum för det mesta och därav vill jag gärna ha en lur med bra batteri tid, bra storlek på skärm, prestanda är aldrig fel och så diggar jag stylus pen när den kommer till användning. Musik uppspelning är också något som används frekvent.

Några åsikter?

Jag skulle nog se det som en nedgradering, men det är min personliga åsikt. Sedan så har väl IOS bästa batteritiden när det kommer till "surf", som du kommer använda telefonen till, dvs nätet/forum, och sämst till ligger WP :).

Skriv i still med " Note 4 vs iPhone 6 plus websurfing" i Google så lär det komma upp en del ämnen och tester,

Permalänk
Medlem

Vad med nexus 6p?
Någon som har testat?