Permalänk
Medlem

Vill köpa TV och monitor.

För någon månad sedan så gick tråkigt nog min TV sönder. Är väldigt sugen på att skaffa en ny till jul. Jag har ett PS4, som jag spelar för det mesta själv, och ett Xbox 360 som jag kör co-op Call of Duty när mina vänner svänger förbi. Jag har också Tivo som jag använder för att kunna titta på TV. Jag har hört om dom där curved monitorsen och det skulle vara något häftigt, men verkligen inget som är ett måste. Min budget ligger vid typ 2000kr, om ni har något förslag som kostar mer än det så får ni gärna också skriva det men det jag först och främst vill veta är något för runt 2000kr.

Jag skulle också gärna vilja skaffa en gaming monitor, det här kanske blir lite senare (några månader efter jul) men det är något jag är intresserad av. Jag är inte säker på min budget för det här men det skulle ligga någonstans mellan 2000kr - 3500kr, försök att hålla det lågt. Jag har redan en monitor fast den är ganska liten, så jag skulle verkligen kunna använda en till.

Tack!

Permalänk
Medlem

Jag kollade runt lite och hittade kvittot för min gamla TV. Det var en Finlux 32FLD930 och den kostade 2000kr, om någon vet något liknande för samma pris tar jag gärna det, vet ni något bättre så skulle jag hellre veta det.