Permalänk
Medlem

Nexus 6 eller 5X?

Vilken ska man köpa och vilken är bättre än den ena?

Mvh

Permalänk
Medlem

Grabbar jag behöver verkligen hjälp, skiter i om jag bumpar för jag måste veta snabbt. TAAACK!!

Permalänk

Är inte så insatt i telefoner nu för tiden men jag skulle valt 5x då jag tycker 6an är alldeles för stor samt så är ju 5x nyare

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av juniorjesper:

Är inte så insatt i telefoner nu för tiden men jag skulle valt 5x då jag tycker 6an är alldeles för stor samt så är ju 5x nyare

Jag har monsterhänder så det är lugnt! Älskar dessutom stora telefoner. Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

6p istället kasnke?

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rickie:

6p istället kasnke?

För dyr :/

Permalänk
Medlem

Moto X Style har jag och jag anser att det är ett mycket bättre val än 5X. Det är stock Android dessutom, men du kanske bara vill ha Nexus ändå, spara till 6P isåfall.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §4*

Tråd låst då du återigen väljer att ignorera §4 i forumreglerna.

Citat:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Crewsom:

Grabbar jag behöver verkligen hjälp, skiter i om jag bumpar för jag måste veta snabbt. TAAACK!!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...