Komplett visar fullsmetat In Win H-Tower

Permalänk
Melding Plague

Komplett visar fullsmetat In Win H-Tower

Motoriserade datorlådan H-Tower må vara ett spektakel i sig, men blir ännu häftigare med rätt hårdvara. Under Dreamhack Winter 2015 visar Komplett upp ett saftigt värstingbygge.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Snusfri

Ball burk, men jag gillar det minimalistiska och rena så detta är alldeles för flådigt för min smak.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Tror jag skippar 26000kr på ett chassi som inte ens har luftfilter, i.e jag måste rengöra det manuellt hela rackarns tiden.
Kul idé dock, sämre implementering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macatonia:

Tror jag skippar 26000kr på ett chassi som inte ens har luftfilter, i.e jag måste rengöra det manuellt hela rackarns tiden.
Kul idé dock, sämre implementering.

Du menar alltså att du hade köpt den om det fanns luftfilter i den? Tror du har missat poängen fullständigt med detta chassi.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Såg den på Gamex. Riktigt fet burk, var dock lite missnöjd över att dom byggd med slang istället för rör i vattenkylningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macatonia:

Tror jag skippar 26000kr på ett chassi som inte ens har luftfilter, i.e jag måste rengöra det manuellt hela rackarns tiden.
Kul idé dock, sämre implementering.

Det är väl mer menat som ett chassi för mässor känns det som.
Där du enkelt vill kunna visa hela innandömet av ditt bygge utan att ha byggt det på en testrigg.
Och är det det som är målet, ja då kan du kosta på dig att lägga ett par timmar på rengöring inför varje tillfälle.

Häftigare sätt att presentera sina komponenter på är det inte ofta man ser

Permalänk
Medlem

"I dagsläget ser entusiastmaskiner ut som allt mellan himmel och gjord"

Haha, undra om de va pun not intenden på denna

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

Fulaste slangdragningen ever. Typ från över radden, 5 förlängare efter varandra på en 90-graders hur tänkte dom där?

Permalänk
Medlem

"Komplett menar att cirka 80 000 kronor krävs för att plocka med systemet hem"

What?

Permalänk
Medlem

Saknar vattenkylning för CPU och GPU och kunde inte hitta rätt moderkort men här är en lista på innehållet på Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2980455&view=l

61 749:-

Visa signatur

Mina poster är en illusion. Det som står skrivet här över står i själva verket inte där så inget av det som du läser är sant. Inte ens den här texten. Jag har själv ingen kunskap om det jag skriver och ingen bör således läsa eller ta in den information som står skrivet.

Permalänk
Medlem

Jag antar att detta är vad vi kommer att få tävla om i lucka 24 i julkalender, va?