Behöver ny telefon idag. Lumia 635 vs 640?

Permalänk
Medlem

Behöver ny telefon idag. Lumia 635 vs 640?

Hoj som rubriken lyder...

Min telefon gick sönder idag Nokia lumina 520....

Så vill ha en ersättare..

är helt novis på telefoner men Lumina 635 å 640 ligger på samma pris på elgiganten

så vilken ska jag välja?`

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Lumia 640 vs. Lumia 635 vs. Lumia 520 https://www.youtube.com/watch?v=6p7R0CggKXk

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem

Tror elgiganten kör rea på 640 modellen, kör på den, trevlig telefon.
Vettig kamera, helt ok prestanda, kan köra windows phone 10 när det släpps osv osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rumplantation:

Lumia 640 vs. Lumia 635 vs. Lumia 520 https://www.youtube.com/watch?v=6p7R0CggKXk

Perfekt!

Skrivet av reverend benny:

Tror elgiganten kör rea på 640 modellen, kör på den, trevlig telefon.
Vettig kamera, helt ok prestanda, kan köra windows phone 10 när det släpps osv osv.

Såg det nu tack för tipset

Tackar för alla svaren!

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Du borde prova de i butik. 640 är betydligt större att hålla i handen. Tycker du att den är ok så är den bättre än 635. 635 har "bara" 512mb Ram, vilket gör 640 med 1gb ram något mer framtidssäker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av istream:

Du borde prova de i butik. 640 är betydligt större att hålla i handen. Tycker du att den är ok så är den bättre än 635. 635 har "bara" 512mb Ram, vilket gör 640 med 1gb ram något mer framtidssäker.

Tydligen så fungerar min mobil, Elgiganten sa att Comviq nätet är nere?

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

@Bärrich: beror ju på hur gick din telefon sönder? Ja Comviq/Tele2 nät fungerar dåligt idag, det går bland annat inte att ringa.

Permalänk
Medlem

Det gick inte att registrera SIM-kortet stod det helt plötsligt..

Har varit med om att förr att mitt sim kort har gått sönder så trodde det hade det denna gång
men som tur var det inte trasigt å jag sparade in 990kr

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Avstängd

Har du en gammal 520 som redan för 3 år sedan var en budget-budgetmobil så kommer en 640 bli som natt och dag i jämförelse!
Har du råd att lägga ut 1000kr så tveka inte!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu när du ändå har lite tid att vänta så kolla in den "nya" budgetmobilen 550 som släpps nu i dagarna.
Verkar ha fått rätt ok kritik och då har du Windows Phone 10 direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av petabyte:

@Bärrich: beror ju på hur gick din telefon sönder? Ja Comviq/Tele2 nät fungerar dåligt idag, det går bland annat inte att ringa.

Är det verkligen nätet det är fel på? Trodde det bara gällde comviq. Inget problem med mitt tele2 eller någon jag pratat med. Bara comviq vad jag hört.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |