Vill du flytta fram fakturadatum så ska du kunna göra det dirkt hos qliro, på https://www.qliro.com/sv/my-pages
"Varför har jag fått en faktura? Jag har inte fått mina varor ännu.
Om leveransen är sen kan du få fakturan före din leverans. Självklart ska du betala först när du har fått dina varor. Tänk på att det i sådant fall är viktigt att flytta förfallodatumet på Mina Sidor. Du kan även kontakta kundservice och få hjälp."
Jag vet att det går att flytta fram fakturan hos Qliro men det är inte riktigt det jag är ute efter. För du kan bara flytta fram den fakturan en gång och då i mitt fall blir det den 22 jan. Skulle jag vilja flytta fram mer går det då inte såvida cdon inte löser det. Att flytta fram datum hos Qliro är inte tänkt för att användas om paket inte ens blir paketerade utan oftast om det kladdar under leverans (visserligen är det också postnord men två olika avdelningar), det är åtminstone så jag tolkar funktionen. Har cdon satt mig i denna situation får de även lösa den.
Jag hade kunnat bestrida fakturan också då jag blivit lurad av CDON, varan har ju inte skickats vilket det ska göras innan eller samtidigt med fakturan enligt sidan. Jag säger inte att det hade blivit ett lyckat resultat att bestrida men det är en annan sak.
I övrigt kan jag bara hålla med dig om allt annat.
Edit: Som många andra har jag fått mitt paket nu men sidan är inte uppdaterad.
@cdon: Tack att det inte blev längre väntetid, men jag är rädd jag inte kommer beställa mer från er såvida jag inte kan undvika det (jag betalar hellre mer för att undvika er kundtjänst och felaktiga köpvillkor..).